Gravatar

#8401 filmz-Bruce 15 år siden

Øv hvor er jeg sur over, at Max Manus heller ikke er kommet i dag :( Den nye BD anmeldelse lover vildt godt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8402 Thomsen 15 år siden

Forsøger endnu engang at få gaflet en plakat fra AIP's gamle ungdomsfilm COOL AND THE CRAZY (min avatar). Forsøger ved samme lejlighed at score plakaten fra den lignende REFORM SCHOOL GIRLS. Amerikanske "bad girl"-plakater fra 1950'erne er totalt hardcore! Desværre koster de ofte også for meget for mig.

Min iranske bekendte skal ned og besøge familien om et par dage, så vi skal spise sammen i dag. Ikke lige det bedste tidspunkt at tage afsted på. Men jeg er spændt på at høre, hvordan tingene ser ud fra førstehåndsvinkel.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8403 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg får i øjeblikket de samme mails igen og igen og igen. Jeg tror jeg har fået den samme mail 50 gange nu. Og min computer gider stadigvæk ikke at lukke ned eller slumre. Hmm, det ordner sig nok med tiden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8404 MouseMickey 15 år siden

#8401 er det ikke kun Region B afspillere der kan håndtere 1080i/50 selvom filmen er regionsfri vil den vel ikke fungere på en Region A afspiller?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#8405 Corgan 15 år siden

#8404:

"Flammen & Citronen" fungerer fint på min Region A PS3, og den film er såvidt jeg ved 1080i/50.
Gravatar

#8406 filmz-Bruce 15 år siden

#8404 Kommer an på afspilleren vil jeg formode. Nogle afspillere er multiplay, selvom de er regionskodede. Det er nok billigere at lave én PS3'er og så gøre nogle features utilgængelige pga. regionerne bagefter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8407 MouseMickey 15 år siden

#8404 Lyder godt! kan huske du købte en fra Renchi er det Hongkong modellen? For så er den magen til min.

#8406 ok læste bare på nogle forums at nordamerikanske afspillere ikke vil kunne håndtere 1080i/50.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#8408 filmz-Bruce 15 år siden

#8407 Tager man en afspiller som Oppo, så er den multiplay fra starten, selvom den fra fabrikken er regionskodet. Jeg vil tro alle de blu-ray afspillere som kan gøres regionsfri her, er multiplay fra starten. Jeg tror ikke regionsfri kits, går ind og tilføjer PAL eller NTSC til en spillers muligheder.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8409 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg ser tennis i verdensklasse imellem Andy Murray og Stanislas Wawrinka. Og samtidig bliver der skrevet historie med nye tag med lys i.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8410 Lady Arwen 15 år siden

Lige kommet hjem fra sidste dag med studenterkørsel! Var for fedt - vi kørte i en militærlastbil fra 68 og den var for nice!
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: