Gravatar

#8441 Bobby Singer 15 år siden

Har lige smækket en kage sammen (Bud Spencer style) og sparket skidtet ind i ovnen og venter bare på at den bliver færdig nu.
Idjit
Gravatar

#8442 Highland Park 15 år siden

#8440: Du har vel også et stykke til de 61. :)

Træls med biografkikset men det kan vel stadig nås...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8443 Bobby Singer 15 år siden

Yay nu kommer der snart "The Daily Show" :D
Idjit
Gravatar

#8444 Highland Park 15 år siden

#8443: Jep! :)
Og det kommer tilsyneladende til at handle en del om medierne og Michael Jackson (fornem reference Thomsen).
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8445 Highland Park 15 år siden

Nic Cage knows what I mean!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8446 davenport 15 år siden

Yes! Har været alene på pinden hele ugen, og fik en benchmark på 4,9, på trods af brokkehoveder, og at vi måtte indkalde Jobcenteret, da folk var vildt utilfredse.
Det er en alletiders dag :)
En samtale om en time, og så er det fanden fløjtme weekend... UDEN NOGLE AFTALER!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8447 Kruse 15 år siden

Puha....Jeg startede for en uge siden, og er først nu blevet færdig med den store druktur/studenterrunden. Nu står den kommende uge på en masse søvn, en masse jobansøgninger og sikkert også en masse afslag ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8448 Highland Park 15 år siden

#8447: Samt, ikke at forglemme, en kold tyrker af rang - inklusiv voldsomme abstinenser. Alternativt kan du selvfølgelig også bare fortsætte med at drikke, mens du skriver jobansøgninger.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8449 Kruse 15 år siden

#8448: Ej, jeg skal aldrig drikke mere.....i hvert fald indtil næste gang ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8450 Thomsen 15 år siden

Haha, that's the spirit! :-)

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal lave. Drikke kaffe og læse? Smutte i biffen? Lægge mig ned i parken? Gå i centret og træne? Smutte ind i byen og hente en stak paperbacks, jeg har købt privat? Valg, valg, valg...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: