Gravatar

#8621 evermind 15 år siden

#8618
Ja, tillykke, lagoni! Gid dit kommende år må blive godt og filmfyldt! :)

#8619
Jigsaw is testing you!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8622 wimmie 15 år siden

Jeg har spist for meget...fik 3 forskellige bryllupskageprøver i dag - af en kollega der er uddannet konditor. Vi havde regnet med 3 små bitte kage-prøver men fik 3 kager a ca. 30 gange 30 cm samt en hel flaske dessertvin alt sammen helt gratis :)

Vi tog dem med hjem til svigerforældrene og efter masser af mad på grillen stod den på bryllupskage en masse - mums de var lækre!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8623 Bony 15 år siden

Stort tillykke til Lagoni. Jeg håber lidt at du har været slem *gnæk gnæk*, for jeg orker snart ikke mere hedebølge. Lidt regn som tidligere i dag, ville være skønt og godt for græsset. :)

#8621 - Jeg håber ikke at jeg ryger i fælden så. Jeg tror ikke at jeg ville kunne klare sådan en film. Der er nok ingen tvivl om, at jeg ville få brug for hjælp til at holde mig vågen, eventuelt på "Clockwork orange"-manér. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8624 Takfornu 15 år siden

Ja - Tillykke til Lagoni - håber at du får en dejlig dag ;)

Sidder ellers og leder efter priser på en billet hjem til familien efter den første aftale faldt til jorden, også er der lige pasning af hus-tigeren, som også skal være et sted mens jeg er væk :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8625 davenport 15 år siden

Ja også tillykke herfra :)

Fedt at du skal hjem, der. Du må glæde dig helt afsindigt! Hvornår skal det ca være?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8626 Takfornu 15 år siden

# 8625 A.S.A.P. >;-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8627 davenport 15 år siden

Ud i zoo med tigeren og afsted til Kastrup ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8628 Takfornu 15 år siden

# 8627 Yep !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8629 filmz-jonasgr 15 år siden

Tillykke til Lagoni.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8630 elwood 15 år siden

jeg kan bare ike finde Broadway Rhythm klippet fra singin in the rain på nettet nogen steder, kun Broadway Ballet delen, hvor Miss Cyd gør Gene Kelly Forlegen.

men den store afslutning den er umig og finde WB har satme været ude med riven, må jeg sige.

Uhh og såhar jeg modtaget mail fra dvdstrax

Dette er en bekræftelse på, at følgende vare(r) er pakket og klare til forsendelse med næste postforsendelse fra dit ordrenr.

1 stk. An american in Paris [Blu-ray]

Så den ligger sikkert klar når jeg kommer hjem fra Ærø.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: