Gravatar

#8821 filmz-Utyske 15 år siden

#8820 -

Som dette?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8822 MOVIE1000 15 år siden

#8820 husk aldrig at trykke på den røde knap:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8823 gi-jones 15 år siden

#8817: Det lyder da stenet. Kan de bare nægte? Er det fordi han ikke kan li dig eller... ?
Anyhow, i min verden er man sgu bedre tjent uden alt det kirkepjat.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8824 wimmie 15 år siden

8819 og 8823>
Han kan nægte fordi det strider imod hans principper at præster skal vies udenfor kirken (Guds natur my ass!)

Eller måske er det fordi min kæreste kom til at fortælle ham at vi ikke er kristne, ahemm.... :P

Uanset hvad er det jo ikke ham der skal vie os - kun udstede attesten; og det kan han desværre nægte sålænge vi ikke vil giftes i en kirke.

Og ja, vi melder os begge ud af folkekirken nu; man får jo ikke hvad man betaler for alligevel ;)


"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8825 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg sidder og grubler lidt over hvorfor jeg ikke har lyd på min subwoofer, efter jeg har tilsluttet min nye receiver. Der er intet ændret på subben, jeg bruger det samme kabel og den er aktiveret i receiveren, men ingen lyd.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8826 Steffan Rasmussen 15 år siden

Har du husket at tænde for den?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8827 filmz-Utyske 15 år siden

Yup, og prøvet at slukke og tænde den igen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8828 filmz-Bruce 15 år siden

Hvis du kører Audyssey kalibrering, så skulle den gerne sende test tone ud til receiveren. Husk og gå parametrene igennem, at du ikke har valgt en opsætning uden LFE. Jeg manglede lyd i mine baghøjttalere og fandt ud af, at den nye receiver havde en 5.1 eller en 7.1 man kunne vælge imellem og der havde jeg valgt 5.1. Så selvom jeg hørte test toner, så var der ikke noget, ved afspilning af film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8829 filmz-Utyske 15 år siden

#8828 -

Der kom ingen lyd ved Audyssey og jeg har været inde og checke at den er slået til i menuen, samt kørt test-lyden, hvor man kan skrue op og ned for kanalerne enkeltvis og der kommer heller ingen lyd.

Jeg har en grum anelse om at sub-udgangen ganske enkelt ikke virker.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8830 filmz-Bruce 15 år siden

Hmm hvis der ikke kommer lyd ved Audyssey så kan jeg næsten kun komme i tanke om, at volumen er skruet ned på selve sub'en :( Men formoder, at du har ret! Øv, det vil være surt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: