Gravatar

#9031 dyg 15 år siden

Hvis i nu begge to flytter til Århus, så skal jeg nok holde en masse Zombie-aftener!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9032 evermind 15 år siden

#9029 Dét kunne jo være en mulighed! Oh yes, there will be brains! :D

#9030 Hvis Fyn havde ligget i Ringsted, var jeg klart rykket ud. Men eftersom jeg først vendte hjem til min lejlighed i går aftes er jeg nok for bekvem til at rykke ud.

Men vi skal afgjort finde ud af noget zombie-action snart, som nayze også er inde på.

Og måske også noget MST3K, hehe. Kender du noget til Rifftrax? Det er de samme tosser, som bare kaster sig over nyere film som Batman & Robin, The Day After Tomorrow m.fl. Jeg så deres udgave af Batman & Robin i ferien (havde selvfølgelig medbragt min bærbare afspiller) - priceless, I tell you! :)

#9031 Kan Vejle bruges? Der er kun ca. 45 min. med tog, forstår jeg. Har meget brug for zombie-aftener ... Det er ved at være for svært at skubbe gang i nogle gode film-aftener i Ringsted.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9033 wimmie 15 år siden

Jeg kan sagtens komme til Vejle - færdes alligevel i området da jeg arbejder i Fredericia, svigerforældre bor i Hedensted og lillesøster bor i vejle ;)

Jeg kender godt til rifftrax men har endnu ikke fundet ud af hvordan det virker... hvor finder du det?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9034 dyg 15 år siden

Har ikke hørt om rifftrax, det må tjekkes ud! Og ja, Vejle kan godt bruges, jeg er trods alt selv gammel vejlenser :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9035 evermind 15 år siden

Det lyder godt, forhåbentlig har situationen så ikke ændret sig nævneværdigt, hvis jeg på et tidspunkt tager mig sammen og rykker rødderne op. :)

Hvor jeg finder mine Rifftrax? Hm, jeg kan desværre ikke afsløre mine torren... øh, kilder her.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9036 wimmie 15 år siden

;p

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9037 evermind 15 år siden

nayze, du kender godt Mystery Science Theater 3000, ikke? Mener, vi engang snakkede om det ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9038 dyg 15 år siden

Jo, naturligvis gør jeg det, jeg har også et par stykker på dvd (men langt fra nok). Jeg så lige en teaser på Rifftrax og det ser ganske fornøjeligt ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9039 wimmie 15 år siden

Har heldigvis også fået kæresten hooked MST3K :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9040 Bobby Singer 15 år siden

Jeg mangler ord:
Idjit

Skriv ny kommentar: