Stort tillykke til Wimmie-tøsen! Jeg håber din husbond værdsætter din kærlighed for absurde film :)
@Utyske - Jeg har selv haft en Magic siden den udkom og er i det store hele tilfreds. Dog mister den nogle gange forbindelsen til telefon-nettet, hvilket er ret irriterende, så jeg regner med at smide den til reperation inden længe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg fatter bare ikke at der ikke kommer en opdatering fra Wimmie... Det er sku da kun et bryllup, og vi sidder bare og venter på at høre hvordan det gik... Sig selv, sig selv, sig selv!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Men ja, Fru Zombie er også ok (Det lyder jo næsten som om jeg er blevet gift med Evermind ;)
Og sorry for den laaaaaangsomme opdatering; man skulle jo lige flade den til en film ovenpå sådan en hård dag; der er sgu altid tid til en film; også selvom det er éns bryllupsdag.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#9211 dyg 15 år siden
@Utyske - Jeg har selv haft en Magic siden den udkom og er i det store hele tilfreds. Dog mister den nogle gange forbindelsen til telefon-nettet, hvilket er ret irriterende, så jeg regner med at smide den til reperation inden længe.
#9212 rockysds 15 år siden
#9213 Benway 15 år siden
Også stort tillykke til Wimmie herfra. :)
#9214 davenport 15 år siden
Sig selv, sig selv, sig selv!!!
#9215 lagoni 15 år siden
#9216 Bony 15 år siden
Anyways, stort tillykke og må de leve lykkeligt indtil de en dag får ædt deres hjerner af Zoooooombiiiies..... :)
#9217 NightHawk 15 år siden
Jeg har dog lige et spørgsmål Wimmie ; Blev det så et Zombie theme baseret bryllup eller et mere traditionelt et af slagsen ? :)
#9218 wimmie 15 år siden
Men nu er jeg vist heller ikke som de fleste piger... Og dog, får jo min ceremoni, brudekjole og fest på lørdag.
Og tak til jer andre også ;)
#9219 wimmie 15 år siden
Ikke zombie-baseret....som så ;)
Men ja, Fru Zombie er også ok (Det lyder jo næsten som om jeg er blevet gift med Evermind ;)
Og sorry for den laaaaaangsomme opdatering; man skulle jo lige flade den til en film ovenpå sådan en hård dag; der er sgu altid tid til en film; også selvom det er éns bryllupsdag.
#9220 wiseguy 15 år siden
Men selvfølgelig også stort TILLYKKE til wimmie herfra :o)
Selv glæder jeg mig over, at "True Blood" på BD i øjeblikket er på vej med posten til mig. Den har jeg set frem til længe.