Gravatar

#9211 dyg 15 år siden

Stort tillykke til Wimmie-tøsen! Jeg håber din husbond værdsætter din kærlighed for absurde film :)

@Utyske - Jeg har selv haft en Magic siden den udkom og er i det store hele tilfreds. Dog mister den nogle gange forbindelsen til telefon-nettet, hvilket er ret irriterende, så jeg regner med at smide den til reperation inden længe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9212 rockysds 15 år siden

Tillykke til Wimmie! :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#9213 Benway 15 år siden

Har hjulpet med at få et køleskab bakset på plads, og er nu pænt kvæstet.

Også stort tillykke til Wimmie herfra. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9214 davenport 15 år siden

Jeg fatter bare ikke at der ikke kommer en opdatering fra Wimmie... Det er sku da kun et bryllup, og vi sidder bare og venter på at høre hvordan det gik...
Sig selv, sig selv, sig selv!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9215 lagoni 15 år siden

Hun har et helt liv sammen med manden, så kan hun vel godt lige ta' et øjeblik til at skrive herinde da. Tillykke! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9216 Bony 15 år siden

Ja, tillykke til Filmz' ukronede Zombie-frøken - eller er det så Fru Zombie nu? :D

Anyways, stort tillykke og må de leve lykkeligt indtil de en dag får ædt deres hjerner af Zoooooombiiiies..... :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9217 NightHawk 15 år siden

Stort tillykke til Wimmie herfra. Håber i får et langt og lykkeligt ægteskab. :)

Jeg har dog lige et spørgsmål Wimmie ; Blev det så et Zombie theme baseret bryllup eller et mere traditionelt et af slagsen ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9218 wimmie 15 år siden

#9193 - Helt fint ;)
Men nu er jeg vist heller ikke som de fleste piger... Og dog, får jo min ceremoni, brudekjole og fest på lørdag.

Og tak til jer andre også ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9219 wimmie 15 år siden

#9217
Ikke zombie-baseret....som så ;)

Men ja, Fru Zombie er også ok (Det lyder jo næsten som om jeg er blevet gift med Evermind ;)

Og sorry for den laaaaaangsomme opdatering; man skulle jo lige flade den til en film ovenpå sådan en hård dag; der er sgu altid tid til en film; også selvom det er éns bryllupsdag.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9220 wiseguy 15 år siden

#9200 Ha haa good one ;o)
Men selvfølgelig også stort TILLYKKE til wimmie herfra :o)

Selv glæder jeg mig over, at "True Blood" på BD i øjeblikket er på vej med posten til mig. Den har jeg set frem til længe.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: