Gravatar

#9251 Batsy 15 år siden

et uberstort tillyke fra ´mig til wimmie
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#9252 filmz-RJ 15 år siden

#9250

så kommer du ikke til at kede dig
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#9253 Corgan 15 år siden

Har frokostpause så jeg sidder og guffer en hjemmelavet madpakke, mens jeg tænker på hvor meget jeg egentlig glæder mig til at komme tilbage til DK.
Om 2 måneder til jeg tager tilbage til Kbh. Det bliver dejligt at komme tilbage til familien, vennerne og lejligheden. Glæden er dog kortvarrig da jeg tager tilbage til London fra januar. Denne gang i et år.
Hvor jeg tager hen efter det, ved jeg endnu ikke. Overvejer NZ...

...tillykke til Wimmie for øvrigt!
Gravatar

#9254 Takfornu 15 år siden

# 9241 - Hvad endte du med at betale for dem ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9255 filmz-Utyske 15 år siden

#9254 -

Små 500 kr. inkl. porto.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9256 wiseguy 15 år siden

Har lige hentet tegneseriebogen "Watchmen" på biblioteket. Det er sku da en helt pæn moppedreng!! Efter hvad jeg kan forstå ud af bagsidecoveret er det en samlet udgivelse af de oprindelige 12 numre.
Det ser spændende ud og Dave Gibbons streg ser dejlig bekendt ud, fra dengang man var knægt og pløjede tegneserier ned i en uendelighed :o)
Min ordre hos Axel på filmen er samtidig gået i status packing :o)

Nu afslutter jeg lige min læsning af "Engel & Dæmoner" i aften og så regner jeg ellers med at miste min Watchmen-mødom ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9257 filmz-Utyske 15 år siden

Som bruce skriver: der skal så lidt til.

http://politiken.dk/udland/valgiusa/article760528....
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9258 wiseguy 15 år siden

Er det ikke lidt "vattet" at verdens mægtigste mand drikker light beer?? :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9259 filmz-Utyske 15 år siden

#9258 -

Hehe, jo, var det mig, havde jeg sgu siddet og drukket Jack af flasken, bare fordi jeg kunne.. eller, nok ikke, eftersom jeg synes at Jack smager frygteligt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9260 wiseguy 15 år siden

#9259 He he det er så måske lidt for meget over i den anden grøft ;o)

Kan faktisk kun grine lidt af mig selv – det er jo helt genialt kommet igen af Obama, men jeg hæftede mig faktisk allermest ved, at manden drak Bud Light!! Det hele bliver bare en tand for politisk korrekt til mig.
Jeg nægter at tro på, at han drikker det sprøjt efter arbejdstid.

Det skal så hertil også siges, at jeg er inkarneret modstander af light øl, som efter min mening er en total misforståelse!! Enten drikker man en rigtig øl eller også lader man vær’. Her i firmaet blev der også stillet alkoholfri øl frem, når vi før i tiden holdt forskellige arrangementer. Jeg har aldrig smagt det sprøjt og jeg ku’ ikke drømme om det!! Så napper jeg sku en cola i stedet. Enten drikker jeg øl eller også gør jeg ikke.

Når jeg nu er i gang, så har jeg også set mig godt gal i skralden på reklamerne for de der kalorielette øl!!!
Hva fanden er det for noget tøsepjat??? Jeg nægter at tro på, at der er ret meget salg i det skidt og jeg glæder mig over, at jeg ikke pt. har aktier i Carlsberg, for de har da brugt en bondegård på lanceringen!!

Det skal lige siges, at jeg ikke på nogen måde er alkoholiker eller noget ;o) Jeg napper en kold øl i ny og næ, når lejligheden byder sig, men så vil jeg sku til gengæld ha’ lov til at drikke en rigtig øl!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: