Gravatar

#9481 lagoni 15 år siden

Jeg fandt endelig et målebæger med hvad jeg troede var britiske mål til en rimelig pris, men opdager så nu at der stort set ikke bruges cup og pint mere i UK. Så nu skal det byttes og bruges tre gange så mange penge på et stykke plastic...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9482 dyg 15 år siden

Jeg har lige opdaget, at Flaming Lips kommer til Herning den 7. november. Mon ikke det er på tide, at jeg får oplevet dem?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9483 dyg 15 år siden

Efter få minutters gennemkigning af filmene udbudt på Canal+ Select (video on demand service, der er gratis, hvis man har den store Canal+ pakke ved Stofa Zaptor), så fik jeg planlagt aftenens filmkigning.

Jeg har netop sat Before The Devil Knows You're Dead i gang og derefter skal The Fountain ses.
Gravatar

#9484 filmz-jonasgr 15 år siden

Det er et meget fornuftigt valg :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9485 dyg 15 år siden

Jeg er dog kommet i tvivl.. Canal+ sender også Atonement kl. 22:50... What to do?!
Gravatar

#9486 Corgan 15 år siden

#9483:

Good choice!
Gravatar

#9487 filmz-jonasgr 15 år siden

#9845 Jeg vil foretrække The Fountain og Before the Devil Knows You're Dead, i nævnte rækkefølge. De er dog alle tre ganske gode film.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9488 dyg 15 år siden

Problemet er bare, at Atonement ikke er VOD, men bliver sendt kl. 22:50, hvorimod The Fountain netop er VOD og kan ses når som helst :)
Gravatar

#9489 filmz-jonasgr 15 år siden

Jamen så er sagen jo klar. Så kan du vente med de andre to til en anden dag :)
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9490 dyg 15 år siden

Jeg nåede skam at se Lumet's djævle-film først. Fantastisk intens film, det gjorde helt ondt at se Hoffman's og Hawke's udvikling gennem filmen.

Skriv ny kommentar: