Gravatar

#1961 lagoni 16 år siden

Jeg forsøger at få fødselsdagskalender på min facebookforside igen, det er åbenbart ikke helt nemt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1962 cyberzed 16 år siden

Har lige været ude og se på lejlighed....90 kvm i centrum med potentiale for hjemmebio og godt køkken. Det eneste der faktisk er lidt crappy er badeværelset og opgangen...dog er badeværelset fint og anvendeligt nok...bare lidt gammelt i det (ala 60-70'erne).
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1963 wiseguy 16 år siden

Arbejder over!! mødte ind kl 6 i morges :(
I går var lige så åndssvag, ligesom jeg også var på arbejde på min høj hellige søndag, så når jeg bliver færdig her inden for en overskuelig fremtid står den sku på flex-fri i morgen :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1964 Bobby Singer 16 år siden

Har lige set at Clint Eastwood er gæst hos The Daily Show i aften på dr2, her kl.23.30.
Idjit
Gravatar

#1965 mr gaijin 16 år siden

Og bagefter viser de en Cary Grant-film med den obskure danske titel: SKynd dig langsomt, mand. Kan ikke lige gennemskue, hvad det er for en.

Edit: Nåjo, det må selvfølgelig være denne http://www.imdb.com/title/tt0061170/. Jeg er en smule fristet til at blive oppe og se debatten. Jeg skal alligevel arbejde hjemme i morgen formiddag.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1966 elwood 16 år siden

Hehe Clint Eastwood reagere ikke så tough ass på jokes'ne om når man siger hvor sej han er, Jon Stewarts joke med at Clint'en ku banke ham let som ingenting gik ikke rigtig ind.

Men Clintens kommentar til om Ipod's blandt jury medlemmerne i hans film, var meget sjov.

Det lidt som om folket prøver og få den her tough ass attitude frem fra ham stadigvæk i interviews, mens han heller selv blot vil snakke om hans film.

argg og nu så jeg lige at McCain Vs. Obama debatten kommer i nat, den ville jeg gerne ha set, men jeg må vel bare lige se sammendraget som der sikert kommer imorgen aften.

Go go David Palm... ehhh I mean Obama 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1967 Highland Park 16 år siden

Hold da kæft hvor var det fedt! Tak for tippet mr. cool. :)

Eastwood holder sig fandeme godt! Han både bevægede sig og sad på stolen som en 20-årig!

Sjov McCain-Gollum-parodi i øvrigt! Hehe...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1968 mr gaijin 16 år siden

#1966
Det lidt som om folket prøver og få den her tough ass attitude frem fra ham stadigvæk i interviews, mens han heller selv blot vil snakke om hans film.


Arh, han holder det selv vedlige med sin iPod-kommentar.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1969 Highland Park 16 år siden

#1968:
Enig. Han spillede bare cool til sidst, da han ikke kommenterede Stewarts udsagn.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1970 elwood 16 år siden

#1968 hehe ja det vel rigtig nok, men man ku se at Jon Stewart lige sku skrer sig at hans egen kommenatr ikke døde hen, med hans slutfinte med fingrene... der er intet værre end en akward silence, og det var lidt den Jon Stewart forsøgte at redde, sådan opfattede jeg det hvertfald 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: