Gravatar

#9561 Kiksmann 15 år siden

#9558 - God tur, jeg håber at vejret er med jer :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#9562 wiseguy 15 år siden

#9561 Jo tak :) Byvejr på DMI siger nul regn i Billund, men skyerne virker ikke overbeviste ;)
Jeg slæber regntøjet med, så holder det sikkert tørvejr ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9563 Bobby Singer 15 år siden

Venter på at posten måske kommer forbi med en pakke eller to til mig.
Idjit
Gravatar

#9564 MOVIE1000 15 år siden

:( skolen starter på Onsdag:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9565 Thomsen 15 år siden

Tilbage til hovedstæderne, så har jeg aldrig været i Rom. Jeg har faktisk aldrig været i Italien, men det bliver der forhåbentligt snart rettet op på. Jeg og en ven har i hvert fald planlagt at starte på italiensk på aftenskole her i efteråret. Jeg gør det selvfølgelig også, fordi det irriterer mig, at der er så mange gode italienske genrefilm, der kun er udgivet på dvd i hjemlandet uden undertekster.

London elsker jeg, men jeg har et lidt dumt forhold til den nu. Min forrige kærestes søster var gift med en englænder, og de boede på et tidspunkt i udkanten, så i en periode tog jeg til London 2-4 gange om året. Jeg har faktisk ikke været der siden. Men det er en dejlig by med meget, meget spændende at se.

Ih, jeg sidder og er ved at sprænges i tusind farverige stumper af misundelse. Har lige læst på Uncut, at en bekendt er ved at have anskaffet sig alle fire plakater fra de Mario Bava-film, der fik dansk premiere, inkl. de ellers nærmest uopdrivelige "Djævelens maske" (Black Sunday) og "Pisken og kroppen" (The Whip and the Body). Den første har jeg ikke engang set før. Men jeg under ham det nu. Han er en super flink fyr med en fantastisk samling - formentligt den mest komplette samling af danske gyserfilmplakater.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9566 dolphinfriendly 15 år siden

Yessir - så kom "Star Trek - Original Motion Picture Collection (BD)" ud af døren fra Amazon. Har aldrig brudt mig om Star Trek universet, men købte ved en tilfældighed en pakke med film 2, 3 og 4, som fængede alligevel. Nu skal jeg bare skille mig af med den anden boks. :)

Første gang jeg benytter mig af Amazon, men efter en leveringstid på under en uge, er det nok ikke sidste.

Gravatar

#9567 Lady Arwen 15 år siden

har set ca. den første time af BBC's Casanova med David Tennant og Peter O'Toole i titelrollen, den er faktisk rigtig god! Lige nu hører jeg så Skala.fm og hopper lidt rundt på internettet...
Al den snak om hovedstæder giver mig ekstra meget lyst til at tage til London igen! var der sidste sommer i et par dage af ferien i England og synes det er en fuldstændig fantastisk by som jeg desværre slet ikke nåede at se nok af! Berlin er altså også virkelig fantastisk var der også sidste år på studietur så fik set helt utroligt meget af byen og museer osv. Men favoritten er nu London. Har dog (desværre) stadig Paris og Rom til gode...
Doctor Who <3
Gravatar

#9568 filmz-jonasgr 15 år siden

Min næste destination bliver forhåbentlig New York. Jeg har aldrig været i USA på trods af at det er hvad jeg studerer.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9569 MOVIE1000 15 år siden

SÅ ER DET OFFICELT MIN FAR ER RASK:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9570 wimmie 15 år siden

Yay! Tillykke med det :)
Dejligt for dig og din familie; så kan I måske slappe lidt af igen - det fortjener I da oven på sådan en tur :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: