Gravatar

#9571 Thomsen 15 år siden

#9569 - Fedt! Tillykke! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9572 davenport 15 år siden

Ja, 1000 gange tillykke :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9573 Bobby Singer 15 år siden

#9569 Great news! Det er virkelig godt at høre og tillykke med det. :)
Idjit
Gravatar

#9574 gi-jones 15 år siden

#9569: Storslået. Så er det fandme ned i Netto efter Snøfler. Den slags skal fejres!!! :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9575 evermind 15 år siden

#9569 Super fedt, det glæder mig virkelig på jeres vegne!! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9576 MOVIE1000 15 år siden

#9574 må jeg ikke er for tyk:) nej er diabetiker (:()
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9577 Highland Park 15 år siden

Vidunderligt MOVIE1000!

Så skal der krammes. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9578 Bony 15 år siden

Hvor er det godt for jer, MOVIE1000. Det er rigtig gode nyheder.. :)

Så fejr det med en sukkerfri marcipanbar. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9579 HonoDelLoce 15 år siden

Sidder og er super-duper-kæmpe-mega irriteret over, at de snallede dyrlæger ikke kan give mig et ordentlig svar på hvad i hede hule helvede der er i vejen med skidekanalen på min hund !

Første angreb af diarré, der får orm skylden.. En ormekur sættes i værk, blandet med skånekost og penicillin og VUPTI, motoren kører perfekt.. I en måneds tid..

Andet angreb af diarré - orm får skylden igen.. Dyrlægen mener dennegang, at den kære Cesar skal have en anden type ormekur, som er stærkere, for som hun selv siger "hvis diarréen kommer igen efter denne kur, så er det i hvert fald ikke orm"... Så på en ny ormekur, igen blandet med skånekost og penicillin.. Skip til 12 dage senere, 2 dage efter endt penicillin-kur - så er der lort ud over hele bryggersgulvet igen om morgenen..!

Tredje angreb af diarré tilskriver ubalance i tarm-floraen (mums!), da dyrlægen jo afskrev orm ved at give terminator-orme-kuren sidste gang ! Smørepasta mod pesticider, penicillin og skånekost gives, mens en afføringsprøve bliver sendt til TYSKLAND!! for at blive undersøgt nærmere.. En uge senere får vi svaret, som lyder på et "overtal af coli-bakterier".. Heldigvis for os er kuren til sådan en omgang heldigvis - yes, you guessed it - smørepasta og penicillin blandet med skånekost.. Så no problemo, tænker jeg - så lader vi kuren køre til ende.. Den endte så i torsdags.. Klip til lørdag - så har hunden leget feces-picasso udover mit pæne klinkegulv i bryggers igen hele natten!

Fjerde angreb af diarre.. Inden for 2,5 måned.. Ringer til til dyrlægen i morges, og får at vide, at hunden nok skal have noget stærkere penicillin - selvfølgelig suppleret med skånekost og smørepasta..

Jeg skal kraftedeme give den uvidende nudel-dusker af en inkompetent dyrlæge smørepasta - med en splintret træske hele vejen ned i tyktarmen !

- hvis så bare sådan en dyrlæge indrømmede at hun var for doven og ugidelig til at finde ud af hvad kræet fejlede til at starte med, og give os noget rabat.. Men næh nej ! Fuld pris for 4 penicillin-kure, 4 gange skånekost (som IKKE er let-købt!), 3 tuber med pro-kolin (smørepasta) og nok sammenlagt 10-12 timers ekstra rengøring af bryggersgulv krydret med en masse "konsultations-ydelser" for deres "ekspertise-hjælp" ... Og så får jeg vel også snart en regning for afførings-prøven..

FØJ!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9580 davenport 15 år siden

Det var da noget... Lort...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: