Gravatar

#9581 Bony 15 år siden

Hahahaha... Det var en lidt skiden bemærkning Davenport. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9582 dyg 15 år siden

Har lige fået fire fribilletter til GI Joe i Cinemaxx i aften (incl nachos, øl og en "goodiebag"). Så der er dømt macho-aften!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9583 Kiksmann 15 år siden

#9569 Det var da en fantastisk nyhed for jer. Tilykke med det :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#9584 Thomsen 15 år siden

Ah. Drikker kaffe og læser Stieg Larsson, som jeg er ved at blive ganske begejstret for. Det er i hvert fald perfekt ferielæsning. Jeg droppede endda Dennis Jürgensens "Kadavermarch" på togturen hjem blot for at kunne komme videre til næste bog i Larssons serie (jeg ved det, jeg ved det... det nærmer sig kætteri).

Jeg tror, jeg vil sætte noget B-filmsunderholdning på om lidt. Måske noget mexi-gys? Det er altid sjaw. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9585 davenport 15 år siden

Det var så dag ét igen på arbejde... Så er det snart juleferie...
Har skrevet til min chef, om det betyder noget for dem, at jeg var syg i ferien, da jeg overhovedet ikke er restitueret og frisk, hvilket da tror fanden, når jeg har ligget med feber og været afkræftet i 2 uger. Men der er nok ikke noget at gøre. Jeg må bare acceptere det som det er.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9586 dyg 15 år siden

Jeg har lige haft en WTF oplevelse. Allan Hyde (of 2900 Happiness fame) er med i True Blood!

WTF WTF WTF?
Gravatar

#9587 MOVIE1000 15 år siden

TAK allesammen for jeres støtte. det var rigtig dejligt at få jeres støtte da jeg ikke har dehelt store kontakter med venner/familie.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9588 Highland Park 15 år siden

Her nayze:
Hyde prøver lykken i USA [interview med Hyde]
(Han var også gæst i "Clement: fredag til fredag", men man kan desværre ikke længere se programmet på dr.dk.)

#9587: Det var så lidt mester. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9589 dyg 15 år siden

#9588 - Lagoni gjorde mig også opmærksom på nyheden her på filmz fra maj måned, men det var længe før jeg begyndte at se True Blood :)
Gravatar

#9590 Highland Park 15 år siden

#9589: Jeg har stadig ikke set noget af serien, men det skal nok komme. Vampyrer, Ball og Paquin (!) - det kan ikke gå galt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: