Win7 fylder omkring 20 GB, men for dælen det går hurtigt med installen, det blev min ven og jeg ret duperet over, og så var der ingen gamle pensionister og småbørn der sku forklare hvor godt og simplt, og bedre alting blev nu 8-)
Skal dog stadigvæk vende mig lidt til det hele, og fundet ud af hvorfor jeg ikke bare har administrator adgang til alle drev og mapper fra start af.
Jeg skal confirmed om jeg vil installere det og det her og her.
men ellers vroom køre det derud af.
med min Corei7
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hahaha.. Sjovt klip. Kunne godt lide personen der havde brugt 45 minutter på, at sende en mail og aldrig ville gå tilbage til et keyboard igen. Det er god humor det der..! :)
Er der så nogen Mac-brugere (eller computer kendere i det hele taget), der kan fortælle mig, hvor stor forskel der er i ydelsen på 2048 mb RAM og 4096 mb RAM? Bare sådan til almindeligt dagligt forbrug. Jeg vil vel ikke kunne mærke nogen forskel?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har fået set Battlestar Galactica s1 igennem for anden gang. Ikke så god som ved første gennemgang, men eftersom den jo var overdrevent fantastisk første gang, er det vel ikke så slemt :)
Jeg er ikke den store tilhænger af hovedpinepiller, men efter en lang dag med slem hovedpine, må jeg få fundet mig et par stykker nu. Ellers satser jeg på at kage og film hjælper...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
@ Bony Du skal nok bare være opmærksom på at hvis skærmen går i stykker, kan det være meget dyrt at få den repareret (har jeg da fået at vide). På en PC kan du i værste tilfælde købe en ny skærm for få tusinde kroner. Jeg har også selv overvejet en iMac som den næste computer, da jeg synes det er fedt at det hele er samlet i et. Ingen irriterende kabler og des lige.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#9647 Nej, jeg har egentlig døjet med det i en årrække, selv om det heldigvis ikke er voldsom allergi. Selvfølgelig var det værre om sommeren, hvilket fik mig til at mistænke pollen, og jeg kontaktede endelig lægen og fik det bekræftet inden sommerferien - samt at det også gjaldt støv.
Nu har jeg fjernet tæppet i soveværelset, hvilket var en udmattende omgang, og jeg havde det seriøst fysisk skidt undervejs, for det var da godt nok voldsomt med skyer, det tæppe kunne generere. Men første skridt på vejen mod et sundere indeklima er hermed taget.
Forestiller mig et eller andet med afslapning og film oven på den omgang.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#9641 elwood 15 år siden
Skal dog stadigvæk vende mig lidt til det hele, og fundet ud af hvorfor jeg ikke bare har administrator adgang til alle drev og mapper fra start af.
Jeg skal confirmed om jeg vil installere det og det her og her.
men ellers vroom køre det derud af.
med min Corei7
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9642 Bony 15 år siden
Hahaha.. Sjovt klip. Kunne godt lide personen der havde brugt 45 minutter på, at sende en mail og aldrig ville gå tilbage til et keyboard igen. Det er god humor det der..! :)
Er der så nogen Mac-brugere (eller computer kendere i det hele taget), der kan fortælle mig, hvor stor forskel der er i ydelsen på 2048 mb RAM og 4096 mb RAM? Bare sådan til almindeligt dagligt forbrug. Jeg vil vel ikke kunne mærke nogen forskel?
#9643 cyberzed 15 år siden
#9644 evermind 15 år siden
#9645 Highland Park 15 år siden
#9646 evermind 15 år siden
#9647 Highland Park 15 år siden
Det skal nok hjælpe gevaldigt på det at slippe af med tæpperne. :)
#9648 lagoni 15 år siden
Jeg er ikke den store tilhænger af hovedpinepiller, men efter en lang dag med slem hovedpine, må jeg få fundet mig et par stykker nu. Ellers satser jeg på at kage og film hjælper...
#9649 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#9650 evermind 15 år siden
Nu har jeg fjernet tæppet i soveværelset, hvilket var en udmattende omgang, og jeg havde det seriøst fysisk skidt undervejs, for det var da godt nok voldsomt med skyer, det tæppe kunne generere. Men første skridt på vejen mod et sundere indeklima er hermed taget.
Forestiller mig et eller andet med afslapning og film oven på den omgang.