#9652 Han råbte tværs over banegården "så tag dog de tørklæder af", "fucking muslimer". Og så gik han ellers mens han råbte en masse andre ting, vel at mærke direkte til en gruppe, som jeg ikke lige hørte.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
3) er godt nok blevet til en urban legend de sidste par år
Nej. Der har været mange, der har råbt "ulven kommer!" Men faktum er, at der til dato endnu ikke er fundet et verificeret eksempel på en fungerende virus til OSX, der har inficeret en Mac uden tilladelse og spredt sig selv videre. De forskellige historier, der har været fremme i medierne, har typisk vist sig at stamme fra sikkerhedsfirmaer (med økonomiske interesser i antivirussoftware), der har taget udgangspunkt i teoretiske problemer.
Der er til gengæld adskillige eksempler på malware (trojanske heste o.l.), men her gælder jo blot almindelig sund fornuft. OSX er sådan indrettet, at man aktivt skal sige "ja" (ved at indtaste sit password) til at tildele rettigheder til ethvert program, der forsøger at installere sig.
#9649 - Det er rigtigt. Det er en ret god idé at få sig en elektronikforsikring af en slags, hvis man ikke allerede er dækket ind af sit normale forsikringsselskab.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Lige kommet hjem fra byen af, hvor jeg fik dansede lidt Salsa, med nogen fra mit dansehold, og en helvedes masse andre Århusianer.
Ikke mit stærke felt, men det nu meget sjov lige og prøve en gang imellem, nå torsdag står den på Swing igen, det skal nok gå lidt bedre, må håbe vejret er med os.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9651 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#9652 wimmie 15 år siden
Hvad gik det ud på?
#9653 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#9654 wimmie 15 år siden
#9655 Thomsen 15 år siden
Nej. Der har været mange, der har råbt "ulven kommer!" Men faktum er, at der til dato endnu ikke er fundet et verificeret eksempel på en fungerende virus til OSX, der har inficeret en Mac uden tilladelse og spredt sig selv videre. De forskellige historier, der har været fremme i medierne, har typisk vist sig at stamme fra sikkerhedsfirmaer (med økonomiske interesser i antivirussoftware), der har taget udgangspunkt i teoretiske problemer.
Der er til gengæld adskillige eksempler på malware (trojanske heste o.l.), men her gælder jo blot almindelig sund fornuft. OSX er sådan indrettet, at man aktivt skal sige "ja" (ved at indtaste sit password) til at tildele rettigheder til ethvert program, der forsøger at installere sig.
#9649 - Det er rigtigt. Det er en ret god idé at få sig en elektronikforsikring af en slags, hvis man ikke allerede er dækket ind af sit normale forsikringsselskab.
#9656 Bony 15 år siden
* ja, "den". I perverse sv*n.. ;)
#9657 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#9658 wimmie 15 år siden
Øv...
On another note... I know I shouldn't feed the troll - but it's just so much fun!
#9659 elwood 15 år siden
Ikke mit stærke felt, men det nu meget sjov lige og prøve en gang imellem, nå torsdag står den på Swing igen, det skal nok gå lidt bedre, må håbe vejret er med os.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9660 dolphinfriendly 15 år siden