Gravatar

#9711 Lady Arwen 15 år siden

#9670 - ikke noget specielt! Jeg skal bare finde et eller andet at lave, så jeg ikke bare sidder og laver ingenting et helt år...

Var lige til begravelse i dag - min mors faster. Det var simpelthen en forfærdelig præst, der ødelagde hele "ceremonien". Han talte om alt mulig med, at man i dag gik alt for meget op i mode og at være kendt osv. og det blev han så ved med at snakke om. Han prøvede ihærdigt på at få alle til at føle skyld over, at vi alle er "syndere", noget underligt noget at fyre af til en begravelse!! Det skal også lige siges, at vi i min familie er ganske "almindelige kristne", der ikke går i kirke "normalt", og han talte ligesom om vi alle var indre missionsk eller lignende. Det var lige til at brække sig over og vildt synd for den nærmeste familie, han gik sgu helt selvsving!...
Doctor Who <3
Gravatar

#9712 wimmie 15 år siden

Jeg er skeptisk...mildest talt...
Bacon-is måske, men ægge-is?

Anyway, ang. arrangement, så bor jeg jo ca. 150 meter fra et forsamlingshus i en lille by. Vi har godt nok ingen togforbindelse, men jeg er villig til at sætte manden til at hente folk ved banegården...og mon ikke der skulle være en enkelt eller to mere der også har bil?
Hvis det har interesse kan jeg undersøge mulighed for overnatning samt pris.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9713 tiany 15 år siden

#9711 Hvis du vil være tilfreds med ca. 8 timer i ugen og nærmere dig de 20 år, så kan jeg da godt lige prøve at forhøre mig af oppe hos os, om vi mangler nogle folk.
Det er plukning af varer på et lager - idiot arbejde, men god løn og gode kollegaer.
Valar morghulis
Gravatar

#9714 tiany 15 år siden

#9712 Jeg er frisk, hvis der er andre der er friske :D
Valar morghulis
Gravatar

#9715 lagoni 15 år siden

#9712 - jeg er også frisk, især hvis der så bliver mulighed for overnatning.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9716 evermind 15 år siden

#9700 Hvilken en af bøgerne læser du, Thomsen? Jeg er selv ved at være færdig med "Pigen der legede med ilden" og regner med snart efter at runde af med "Pigen der tissede i sengen", eller hvad den sidste nu hedder. :)

Det har interesse! :)

Og hvis noget eksisterer, kan der laves is af det, færdigt arbejde! :)
På Tenerife solgte de sågar øl-is, som jeg stadig ærgrer mig over, jeg ikke købte.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9717 elwood 15 år siden

Er det kanal 6 eller bare filmen scary movie 4 der har dårlig lyd.

Lyder som nogen har givet diskanten en ordentlig en på tuden 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9718 filmz-jonasgr 15 år siden

Sidder og morer mig lidt over denne trailer, som jeg altid har syntes godt om:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9719 Bony 15 år siden

Well, det er nu besluttet at vi køber en iMac til oktober. Det bliver sgu skønt med en stationær. Det tror jeg faktisk aldrig jeg har haft før. Det har altid været små irriterende bærbare med alt for små skærme! :)

Mht. arrangement, er jeg selvfølgelig klar. Så tager jeg Fernet Branca med! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9720 Bobby Singer 15 år siden

Er der nogen her der ved om amerikanske BD's kan afspilles på en europæisk PS3?
Idjit

Skriv ny kommentar: