Min chef fortalte lige, at da jeg nu havde været syg i ferien, så skulle jeg jo ikke lastes for det, så i morgen skal jeg bare indberette hvilke dage jeg ikke var syg, og får så løn for resten. Fair, men jeg havde ikke regnet med det. Så det koster kun 2 dages ferie ud af 14.
Spørgsmål: Hvis man nu af en eller anden grund ikke kan finde sin ferieseddel, hvad gør man så?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er lige kommet tilbage fra en lille tur byen rundt for at finde udstyr til min udklædning som Frihedsgudinden (jeg skal til udklædningsfest lørdag). Stof til kjolen var rimelig dyrt, så nu bliver jeg drønsmart i en grøn plaid fra Jysk :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Er fuldstændig i chok over udtalelse vedrørende "kamphundesagen" om at man skal aflive ALLE hundehvalpe der ikke har stamtavle, for at udrydde evt. gadekryds, der indeholder "kamphundegener"! Det er jo VANVID!!! http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-243...
Jeg kan virkelig ikke li' hunde, jeg synes de er ulækre og irriterende, men selv jeg synes da det der er absurd og umenneskeligt. Det lyder som en eller anden science fiction-film, hvor rumvæserne, der har overtaget magten, lever af hundehvalpe eller som en underlig version af 1984.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#9763 jeg er ikke så meget inde i det men hvad synes du de ellers skulle have gjort. jeg elsker virkelig hunde (de søde ikke dem som æder det ene halvemenneske efter det andet) så jeg er enig med dig men hvi man ser det på den anden side hvad skulle de ellers gøre.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#9768 Skulle du nogen sinde komme forbi min bolig så byder jeg gerne på en kaffe der er tilberedt som den skal være...hjemme-kværnet, blid og nænsom som kaffe bør være. Det der opvaskevand man drikker fra filterkanden forstår jeg godt flere folk bliver afskrækket af (eller stopper med) :)
Jeg laver ikke noget nu, men jeg skal i biffen i morgen og se "G.I. Joe: The Rise of Cobra" i Hillerød. Er blevet inveteret. :) Jo, det gør jeg egenlig. Jeg skal spille "Lego Batman" nu selvom det er for små børn! :( Eller er det for små børn?
Jeg sidder og ser lidt Seinfeld klip på youtube. Det er og bliver simpelthen den sjoveste serie der er blevet lavet. Jeg får latterkramper af hvert eneste afsnit.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#9771 evermind 15 år siden
#9772 davenport 15 år siden
Spørgsmål:
Hvis man nu af en eller anden grund ikke kan finde sin ferieseddel, hvad gør man så?
#9773 lagoni 15 år siden
#9774 lagoni 15 år siden
Jeg kan virkelig ikke li' hunde, jeg synes de er ulækre og irriterende, men selv jeg synes da det der er absurd og umenneskeligt. Det lyder som en eller anden science fiction-film, hvor rumvæserne, der har overtaget magten, lever af hundehvalpe eller som en underlig version af 1984.
#9775 MOVIE1000 15 år siden
jeg elsker virkelig hunde (de søde ikke dem som æder det ene halvemenneske efter det andet) så jeg er enig med dig men hvi man ser det på den anden side hvad skulle de ellers gøre.
#9776 Bony 15 år siden
Jo, i specielle tilfælde går det an med lidt sukker. Du ved; fødselsdage, nytårsfester og finkulturelle (læs. snobbede) café latte-stunder. ;)
Desuden er mit profilbillede i sort/hvid, hvilket jo betyder at jeg drikker i spandevis af café latte. :)
#9777 cyberzed 15 år siden
#9778 Thomsen 15 år siden
http://italianfilmtranslation.com/index.html
#9779 Ericmase 15 år siden
#9780 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"