Gravatar

#9761 elwood 15 år siden

[url= Pony - Robot Chicken[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9762 Highland Park 15 år siden

#9760: Mht. smagen kommer det jo an på, hvilken slags kaffe man drikker.
Hjemme hos mine forældre er jeg altid tvunget til at drikke deres slavekaffe (som min far har døbt den i lyset af mit kaffesnobberi), og den smager rædselsfuldt og er heller ikke god for maven. Men jeg drikker skidtet alligevel... til min krops store fortrydelse.
Pas i øvrigt på med at skrive "the" med "h". Jeg husker, at The Insider har en voldsom aversion mod den stavemåde. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9763 Lady Arwen 15 år siden

Er fuldstændig i chok over udtalelse vedrørende "kamphundesagen" om at man skal aflive ALLE hundehvalpe der ikke har stamtavle, for at udrydde evt. gadekryds, der indeholder "kamphundegener"! Det er jo VANVID!!! http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-243...
Doctor Who <3
Gravatar

#9764 filmz-jonasgr 15 år siden

#9762 Hehe, skal jeg nok "prøve" på :) Jeg kan dog bedst lide denne lidt gamle stavemåde.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9765 Highland Park 15 år siden

#9764: Ja den er lidt hyggelig, men blev tilsyneladende droppet før vor tid. Det var nu også mest, fordi jeg husker The Insider rase over den i en eller anden tråd.
Gravatar

#9766 HonoDelLoce 15 år siden

Sidder og håber på nogle af de mere teknik-kyndige herinde monstro har lige hjælp at give ud af her

- ja, det er en skammelig måde at gøre opmærksom på sig selv, jeg ved det godt ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9767 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg har lige muntret mig lidt med at køre setup på mit anlæg, efter jeg har fået min sub retur. Min receiver fik lige en blødning og påstod at kablerne sad forkert på min center, så jeg måtte ned og kontrollere om det var sandt.

Men nu er skidtet sat op igen og så kan jeg nyde 5.1-lyd igen, i stedet for 5.0-lyd. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9768 Bony 15 år siden

Hehe, mit kaffestop frembragte et ramaskrig hos de hellige (kaffe)bønner. ;)

Sagen er, at jeg faktisk slet ikke bryder mig om smagen medmindre der er sukker i. Jeg prøvede en overgang, at drikke det uden og gik endda så vidt, som til at prøve at overbevise mig selv om, at det smagte godt. Men jeg var vildledt af mine egne smagshallucinationer, for jeg drak det bare for at drikke det. Jeg brød mig ikke om smagen. Så eftersom at sukkeret er droppet, kunne kaffen ligeså godt gå samme vej. Det gav mig så et par ekstra plus, idet jeg ikke får ondt i maven længere, som jeg gjorde næsten hver dag før. Kaffen var skyldig! Samtidig har jeg nu ingen problemer med, at sove om natten længere. Kaffen var skyldig!

Det skal jo heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg aldrig faldte for smagen af stempelkaffen. I perioder smagte det mig, men mange gange måtte jeg spæde lidt sukker til, for at smagen blev som jeg ville ha den til at være. Nej, det var nu aldrig mig.

Det samme gør sig desuden gældende med te. Jeg elsker te - så længe der er godt med sukker i. Indrømmet, jeg er en sukkergris, men alt den sukker gav mig hovedpine, gjorde mig overgearet i hverdagen og sløv i skolen, så det er jeg glad for, at kunne være foruden.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9769 Highland Park 15 år siden

Blasfemi!
Desuden er det kun dårlig kaffe, der giver maveproblemer.

Bony (9768) skrev:
Samtidig har jeg nu ingen problemer med, at sove om natten længere. Kaffen var skyldig!

Ja det tror da pokker, hvis du drikker det, før du skal sove. Det tager jo mange timer, før koffeinen er ude af kroppen. :)
Kaffen er frikendt! Bony er skyldig!
Gravatar

#9770 Bony 15 år siden

PROTEST, Hr. Dommer! Han.. Øhh, han mobber! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: