Gravatar

#9791 elwood 15 år siden

Lige kommet hjem fra Sommerdans, det var sku ret hygligt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9792 mr gaijin 15 år siden

#9789 Noget siger mig, at den ender med, at han udgiver en bog om sin søn. Men jo, den ser ganske udmærket ud.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9793 Highland Park 15 år siden

Instruktøren har hvert fald et underholdende navn: Bobcat Goldthwait. :)
Det minder mig lidt om de navne, folkene bag "The Yes Men" fandt på.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9794 Bony 15 år siden

#9786 - Ah, ja. Jeg har godt set de fyre der står i grønne kitler nede i min brugs. De får nærmest julelys i øjnene, når man nærmer sig gangen med kaffen. Det er faktisk også lidt ærgeligt, at jeg ikke drikker kaffe, for der er godt nok tale om et kæmpe udvalg. Indtil for et år siden, der troede jeg at kaffe var noget der blev brygget, enten i hjemme-maskine eller på en industri-maskine. Der tog jeg fejl, der findes nærmest en hel kaffe-religion. :)

Da jeg fik min Bodum-stempelkande, var jeg også tæt på at konvertere. Men den fik nu aldrig helt omvendt mig.

#9787 - Hehe, så gå dog i seng med dig. Husk, ingen savl på tastaturet hvis du alligevel skulle falde i søvn. :)

#9793 - Hahaha, hvor må det være fedt at hedde "Bobcat". Eller, måske det kan give mange pils på den lokale, vundet i væddemål? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9795 wimmie 15 år siden

Bobcat Goldthwait...det er sgu længe siden man har set noget til ham :)
Det var vist de gode gamle Politiskolen-dage... (gode og gode....)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9796 filmz-jonasgr 15 år siden

hehe, ja det er sgu et lidt usædvanligt navn. Mon ikke han er kendt som Bob blandt venner :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9797 filmz-jonasgr 15 år siden

Ok det er så heller ikke hans rigtige navn, men man vidste jo aldrig :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9798 Highland Park 15 år siden

#9796: Ja, jeg håber sgu ikke, at de kalder ham Cat. :P

Så er der "The Daily Show" - og man kan passende skifte til "Seinfeld" bagefter. Han har lige fået sig en (forhåbentlig) laber kæreste; et stk. model anno 1992.

#9797: Pokkers også. :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9799 Bony 15 år siden

Efter et par glas Asti og et par øl til fødselsdagsfesten tidligere, er jeg nu røget i et par iskolde Guld Tuborg alias "Dejlige Gyldne Damer". Det var slet ikke meningen, men nu er det sket og jeg vender ikke om. Det er sgu så hyggeligt, at sidde og surfe med en kold pils som makker! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9800 evermind 15 år siden

#9799 Jeg drikker også øl for hyggen, ikke smagen. :)

Jeg tror sgu, jeg knapper den sidste halve liter G.I. Joe-øl op og ser lidt Robot Chicken Star Wars Episode II! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: