#9786 - Ah, ja. Jeg har godt set de fyre der står i grønne kitler nede i min brugs. De får nærmest julelys i øjnene, når man nærmer sig gangen med kaffen. Det er faktisk også lidt ærgeligt, at jeg ikke drikker kaffe, for der er godt nok tale om et kæmpe udvalg. Indtil for et år siden, der troede jeg at kaffe var noget der blev brygget, enten i hjemme-maskine eller på en industri-maskine. Der tog jeg fejl, der findes nærmest en hel kaffe-religion. :)
Da jeg fik min Bodum-stempelkande, var jeg også tæt på at konvertere. Men den fik nu aldrig helt omvendt mig.
#9787 - Hehe, så gå dog i seng med dig. Husk, ingen savl på tastaturet hvis du alligevel skulle falde i søvn. :)
#9793 - Hahaha, hvor må det være fedt at hedde "Bobcat". Eller, måske det kan give mange pils på den lokale, vundet i væddemål? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#9796: Ja, jeg håber sgu ikke, at de kalder ham Cat. :P
Så er der "The Daily Show" - og man kan passende skifte til "Seinfeld" bagefter. Han har lige fået sig en (forhåbentlig) laber kæreste; et stk. model anno 1992.
Efter et par glas Asti og et par øl til fødselsdagsfesten tidligere, er jeg nu røget i et par iskolde Guld Tuborg alias "Dejlige Gyldne Damer". Det var slet ikke meningen, men nu er det sket og jeg vender ikke om. Det er sgu så hyggeligt, at sidde og surfe med en kold pils som makker! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#9791 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9792 mr gaijin 15 år siden
#9793 Highland Park 15 år siden
Det minder mig lidt om de navne, folkene bag "The Yes Men" fandt på.
#9794 Bony 15 år siden
Da jeg fik min Bodum-stempelkande, var jeg også tæt på at konvertere. Men den fik nu aldrig helt omvendt mig.
#9787 - Hehe, så gå dog i seng med dig. Husk, ingen savl på tastaturet hvis du alligevel skulle falde i søvn. :)
#9793 - Hahaha, hvor må det være fedt at hedde "Bobcat". Eller, måske det kan give mange pils på den lokale, vundet i væddemål? :)
#9795 wimmie 15 år siden
Det var vist de gode gamle Politiskolen-dage... (gode og gode....)
#9796 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#9797 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#9798 Highland Park 15 år siden
Så er der "The Daily Show" - og man kan passende skifte til "Seinfeld" bagefter. Han har lige fået sig en (forhåbentlig) laber kæreste; et stk. model anno 1992.
#9797: Pokkers også. :/
#9799 Bony 15 år siden
#9800 evermind 15 år siden
Jeg tror sgu, jeg knapper den sidste halve liter G.I. Joe-øl op og ser lidt Robot Chicken Star Wars Episode II! :D