Admin-forum. Hehe, så det er der i bagtaler alle os andre. ;)
For at være helt korrekt, så er det faktisk i både hhv. staff-, admin- og ejerforum... (hvor alle har mulighed for at bagtale hinanden indbyrdes - det er den rene hønsegård ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
der er vist en der blærer sig lidt med sin høje status, hva..? ;) haha
Der er sikkert nogle hemmelige Filmz-foraer, jeg ikke kender til, hvor de virkelige beslutninger tages... ;) (hmm, jeg glemte test-bruger-forummet, men det er pt. ikke aktivt...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Er lige kommet hjem fra mormor's 75 års fødselsdag. Så man er rimelig mæt og har mødt hele den pukkelrygget familie - herligt. Nu skal jeg så blot finde på noget at lave resten af aftenen.
#9843 Jeg så det godt i morges da de påbegyndte det. Man er altså hardcore hvis man ser 24 timer fra kl.10 til kl.5 næste dag. Men på den anden side er sæson 1 også den bedste sæson.
Jeg sidder og bander over lydarbejdet på min kortfilm fra sidste sommer. Jeg har, trods alverdens forsøg, ikke fundet nogen til at tage sig af mixet, så nu sidder jeg med det selv - og jeg hader lydarbejde. Fatter ikke en hat af det, hvilket må siges at være et dårligt udgangspunkt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Har jo de grå på besøg, og vi har aftalt at se en film i aften. Den grå fik lov at vælge blandt alle mine film, og det endte med Close Encounters på BD. Den grå har stadig smag! - Jeg behøvede ikke engang at slå, eller noget...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
det var en dejlig dag på korskro markedet hvor jeg fik købt 13 dvder for 200 kr (liste kommer senere) og fik lavet min helt egen t-shirt hvor der står MOVIE1000 (NICE) så nu kan i kende hvis i ser mig med den t-shirt eller hvis i husker godt fra mit profil billed (men er lige blevet klippet for det sagde mit horoskop)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#9841 chandler75 15 år siden
For at være helt korrekt, så er det faktisk i både hhv. staff-, admin- og ejerforum... (hvor alle har mulighed for at bagtale hinanden indbyrdes - det er den rene hønsegård ;)
#9842 Bony 15 år siden
.. der er vist en der blærer sig lidt med sin høje status, hva..? ;) haha
#9843 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#9844 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9845 chandler75 15 år siden
Der er sikkert nogle hemmelige Filmz-foraer, jeg ikke kender til, hvor de virkelige beslutninger tages... ;) (hmm, jeg glemte test-bruger-forummet, men det er pt. ikke aktivt...).
#9846 tiany 15 år siden
Nu skal jeg så blot finde på noget at lave resten af aftenen.
#9843 Jeg så det godt i morges da de påbegyndte det. Man er altså hardcore hvis man ser 24 timer fra kl.10 til kl.5 næste dag. Men på den anden side er sæson 1 også den bedste sæson.
#9847 gi-jones 15 år siden
#9848 evermind 15 år siden
#9849 davenport 15 år siden
#9850 MOVIE1000 15 år siden
og fik lavet min helt egen t-shirt hvor der står MOVIE1000 (NICE) så nu kan i kende hvis i ser mig med den t-shirt eller hvis i husker godt fra mit profil billed (men er lige blevet klippet for det sagde mit horoskop)