Gravatar

#9851 gi-jones 15 år siden

#9848: Jep. Det skal gøre godt at få den ud af verden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9852 Guts 15 år siden

Glæder mig sateme til at se den. Men det er sgu kedeligt at du stadig slås med den. Håber det lykkes.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#9853 wiseguy 15 år siden

Er netop blevet færdig med at læse Watchmen, så ka' I selv gætte, hvad jeg skal lave de næste 186 minutter ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9854 evermind 15 år siden

#9851 Håber, du får fundet ud af det. Det lyder ... træls, kalder I det vist derovre.

#9853 Jaaaaa, god fornøjelse!! :D Og husk nu at hænge dig i alt det gode, filmen har fået med i stedet for detaljerne, den har udeladt. Synes, Snyder har fanget den prisværdigt godt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9855 tiany 15 år siden

Hmmm... pænt irriterende at dvd-samlingen allerede er pakket i flyttekasser. Så i stedet bruger jeg aftenen på at læse obskure artikler på internettet, lede efter nye dvder jeg kan købe og stene musik.

Imens sidder kæresten og er fuldstændig opslugt af AION beta.
Valar morghulis
Gravatar

#9856 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg sidder og stener, mens jeg overvejer om jeg skal købe en Xbox til soveværelset, hvis jeg får taget mig sammen til at købe et sted at stille den og en 24" skærm. Så skal jeg bare have et par pc-speakere og muligvis en dvd-afspiller, så er jeg set.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9857 tiany 15 år siden

Hvor bliver man da bare glad for at være jyde når man læser Jønkes udtalelse :D

"Jeg kan godt lide at være i Jylland. Jeg kan godt lide jyder,...det har jeg faktisk fundet ud af"
Valar morghulis
Gravatar

#9858 gi-jones 15 år siden

JØNKE FOR JYLLAND!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9859 mr gaijin 15 år siden

Jeg er sgu næsten ved at blive fuldblods-royalist, når jeg læser dette:

Kronprinsens SAS Liga-hold
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9860 elwood 15 år siden

Charlie har åbenbart gang i lidt Musical Galla, med diverse opføringer af musicals nummre, før var der lige That's Entertainment, og nu er de igang med Le Miserabel.

Så det har jeg til og køre i baggrunden, mens jeg sidder ved compyteren 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: