Gravatar

#9861 nakalay 15 år siden

Sidder og nyder de tidlige morgentimer i selskab med At The Gates og overvejer at lade øjnene få lidt hvile inden længe, inden de bliver for blodsprængte.

chandler75 (9831) skrev:
Hov, så rundede jeg de 20.000 indlæg for 32 indlæg siden... (det er dog også indlæg i admin-forum) - men bruce og elwood er lige i hælene: http://filmz.dk/om-os/statistik/7

Hehe, jeg befinder mig utroligt nok endnu på første side - på trods af at jeg har været inaktiv på disse fora i efterhånden lang, lang tid.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#9862 colocho 15 år siden

Smutter til Spanien nu, ka i ha' det godt så længe :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#9863 Bony 15 år siden

Jeg smutter i sommerhus en uges tid uden internet. :)

Kan i hygge jer herinde og prøv lige, at undgå at skrive for mange indlæg - det tager jo en krig at indhente. :)

Go' ferie og pas på jer selv. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9864 tiany 15 år siden

Skal lige have rettet specialet igennem, inden det videre sendes til min mor, for at få det rettet en sidste gang - men så er jeg klar til aflevering.
Valar morghulis
Gravatar

#9865 davenport 15 år siden

Hvad med os andre? Nu har vi hørt så meget om det speciale, at det efterhånden kunne være interessant at læse! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9866 wimmie 15 år siden

Nu smutter jeg til Herning, får noget godt at spise og tager ind og hører Coldplay med Moi Caprice og White Lies som opvarmning :)

Smell you later!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9867 tiany 15 år siden

Tro mig du har ikke lyst til at læse det :D - det er mere kedeligt end kirken om søndagen. Men altså hvis du har en stor lyst til at læse om Business Process Reengineering og leverandørstyring i en vestjysk virksomhed, så kan du da godt låne et eksemplar :D
Men I slipper snart for at høre mere om specialet - skal aflevere på fredag og op til forsvar onsdag og derefter så er jeg nyuddannet arbejdsløs akademiker :) (forhåbentlig - ellers skal jeg godt nok ud og drikke nogle seriøse gravøl)

Dem vil jeg også gerne høre :(
Valar morghulis
Gravatar

#9868 tiany 15 år siden

Finder det forresten dybt distraherende, at en af de vigtigste teoretiker inden for BPR hedder Davenport :D
Valar morghulis
Gravatar

#9869 dolphinfriendly 15 år siden

Jeg er igang med den store vaske/oprydningsdag, i den døde periode før nattjans her fra kl 20 til 04. Rart at få det overstået - det har krævet noget tilvæning at arbejde på et så skævt tidspunkt, men er bare super glad for endeligt at have fundet noget at rykke i.

Alt imens Grace Jones kører på repeat - fuck hun er satme så sej: .

Gravatar

#9870 gi-jones 15 år siden

Alle ved jo at Davenport er et forretningsgeni. Storkapital er for lille et ord.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: