Gravatar

#9901 HonoDelLoce 15 år siden

jonasgr (9900) skrev:
Prøv at slå ham :

Haha ! Genialt at have så god teknik og styr over sine fødder - så længe det går hurtigt :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9902 wimmie 15 år siden

Ahh...dagen efter Coldplay-koncerten :D
Fik igen bekræftet at det er det fedste liveband nogensinde. Der er virkelig gang i dem; de taler til publikum, griner med publikum, synger med publikum og spiller endda blandt publikum. Chris Martin har den vildeste energi og løber, hopper og springer rundt på scenen i 2 timer. På intet tidspunkt virker det rutinepræget.

Næste koncert: Tori Amos i oktober :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9903 evermind 15 år siden

#9902 Tori Amos ... nizzle! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9904 Takfornu 15 år siden

# 9903 Wonna go my friend ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9905 evermind 15 år siden

#9904 Jeg kunne godt overveje det, men nu må jeg lige se. Der er andre ting, jeg også skal skabe mig råd til ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9906 elwood 15 år siden

[url= mangler ord...[/url]

Fucking amazing brilliant, you never see the likes of this again!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9907 Takfornu 15 år siden

Fedt klip elwood :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9908 dyg 15 år siden

Sidder på arbejde og stener hårdt. Mit hoved kører ikke i vanligt tempo, så alt tager lang tid.

Om 5 timer sidder jeg heldigvis og ser District 9 i biffen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9909 HonoDelLoce 15 år siden

Sidder og glæder mig til at skal spille første kamp for det nye fodboldhold i aften..

Glæder mig virkelig meget endda! Efter en masse ros til sidste træning håber jeg på en masse spilletid :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9910 elwood 15 år siden

Har aldrig fundet det før, kom bare frem da jeg sad og ledte efter mandagens Singin in the rain klip.

Men ja det fantastisk 8-)

Hvis jeg sku genfødes, så ville jeg være Gene Kelly.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: