Gravatar

#9911 lagoni 15 år siden

Jeg er lige blevet færdig emd første vagt på OFF09, nu skald er slappes ldit af inden kick-off i aften.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9912 davenport 15 år siden

Har lige sat 2 kartofler, en kødbolle og en gulerod over til DKSBF på komfuret.
Vi andre henter en pizza. Er for smadret til at lave mad i dag.
Jeg er træt, som man kun kan være på en mandag.

Jeg lider af mandagsdepression, hvor man ikke kan se en ende på det hele, og alt virker formålsløst...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9913 filmz-Bruce 15 år siden

#9906 Geezus. Bare lige de første 10 sekunder af I'm Singin' ... og så har man lyst til at smide filmen på. Men du har helt ret ... you never see the likes of these guys again. En svunden æra!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9914 elwood 15 år siden

Ordene er omskrevet og tilhøre self. Frank Sinatra fra That's Entertainment.

Ordene blir sagt om Fred astaire og Eleanor Powell's Stepdans i Broadway Melody.

You can wait and Hope, but I'll tell you right now, you'll never see the likes of this again

Ca. noget i den stil.

Men alt det vidste du jo self. godt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9915 filmz-Bruce 15 år siden

#9914 Selvfølgelig gør jeg det, for jeg så den jo for en måneds tid siden og alle ved Frankie Boy ikke lyver :)
Gravatar

#9916 filmz-Bruce 15 år siden

Så er vi 7 mia. Tænk hvis menneskeheden lærte at fokusere på jordklodens rigtige problemer? En stadigt større andel af verdens befolkning kræver velfærd og hvorfor skulle de ikke være berettiget til det? Og jo flere der kommer til penge, desto flere ressourcer dræner vi jorden for.
Gravatar

#9917 mr gaijin 15 år siden

#9916 Det giver jo ikke stemmer at snakke om den slags. Man kan kun løse problemerne ved at få befolkningen til at skære ned på levestandarden, og det bliver man ikke populær på i Christiansborg.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9918 davenport 15 år siden

7 milliarder er faktisk en del... Vi skal snart ha terraformet Mars, så vi ikke løber tør for plads...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9919 gi-jones 15 år siden

Overbefolkning er jo faktisk et fucking kæmpeproblem. Jeg er ikke så bekymret for Jorden som sådan. Den skal nok klare sig. Jeg er væsentligt mere bekymret for hvilken naturlig reguleringsmekanisme vi render ind i først... Sygdom? Det er længe siden vi har haft en seriøs verdensomspændende epidemi. Vandmangel? Hørte engang en gut der mente at tredje verdenskrig ville komme til at handle om rent vand. Noget helt tredje måske?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9920 evermind 15 år siden

gi-jones (9919) skrev:
Sygdom? Det er længe siden vi har haft en seriøs verdensomspændende epidemi.

Men zombie-invasionen i Århus for nogle uger siden kom da tæt på! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: