Gravatar

#9921 davenport 15 år siden

Tror ikke vi render tør for vand, der er temmeligt meget, såvidt jeg er orienteret.
Men sygdom er nok det der gør det af med en del på et tidspunkt. Vi er bare ret gode til at slå det ned hurtigt. En luftbåren ebola kunne nok luge lidt ud...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9922 Highland Park 15 år siden

#9920: Så er jeg taknemmelig for, at det ikke nåede så vidt:
http://blogs.nature.com/news/thegreatbeyond/2009/08/be_afraid_mathematical_modelli.html skrev:
You can pretty much kiss civilisation goodbye in the event of a zombie outbreak, according to a new mathematical modelling study by Canadian researchers.
[...]
A basic model using three classes of person – zombies, susceptible to infection, and ‘removed’ – found coexistence with the undead was impossible and following a short outbreak, “zombies will likely kill everyone”.

The researchers went on to model for a cure and quarantine, as well as the potential for counterattacks to eradicate the zombie threat. Things still do not look good for humanity, they report in their paper When Zombies Attack! [: Mathematical Modelling of an Outbreak of Zombie Infection]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9923 davenport 15 år siden

Det er satme langt ude :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9924 Highland Park 15 år siden

#9923: Men fik det dig i bedre humør? ;)

Forestil dig den overflod af bacon en zombieepidemi ville medføre!
Gravatar

#9925 rockysds 15 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#9926 evermind 15 år siden

Når zombierne kommer ... er vi alle Bacon!! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9927 Highland Park 15 år siden

lagoni (9911) skrev:
Jeg er lige blevet færdig emd første vagt på OFF09, nu skald er slappes ldit af inden kick-off i aften.

Kan du ikke skaffe os nogle af de elskovsposer, jeg har læst, at I deler ud på festivalen? :)

#9925: Haha!
Gravatar

#9928 gi-jones 15 år siden

#9921: Der er masser af vand, men det meste er med salt. I øvrigt er det RENT vand der er problemet. Et meget udbredt et af slagsen i fx. Afrika.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9929 lagoni 15 år siden

#9927 - desværre ikke, men bare vær i området, så kan det være du er heldig :) Jeg har selv fået samlet et par stykker efterhånden...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9930 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg så et program på Discovery Science (hvilket program kan jeg s'gu ikke lige huske) om denne her fyr, der havde lavet en maskine, der kunne lave rent vand ud af nærmest alt flydende..

De demonstrerede hvordan harsk mosevand, komplet med alskens urenheder og basic nasty stuff, blev transformeret om til vand renere end "standarden i de rigeste, vestlige lande", som de selv formulerede det, i løbet af 10 minutter.. Maskinen brugte en form for opkogningsmekanisme tilført en helvedes masse filtre og deslige.. Og så var den mindre end en popcornsmaskine .. Hans vision var, at den skulle ud til alle afkroge af de fattige dele af verden, og med en produktionspris der lå på under 1000 dollars i prototype-fasen øjnede han en god mulighed for at det kunne lade sig gøre med diverse nødhjælpsorganisationers økonomiske hjælp..

Jeg fandt det hele meget interessant, men jeg kan desværre ikke engang huske, hvordan han kom ud over strømproblemet (for han var selv klar over, at ikke alle afkroge af Afrika ligger inde med et 220v-stik i væggen :) ) - men han havde løst det i hvert fald..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: