Tror ikke vi render tør for vand, der er temmeligt meget, såvidt jeg er orienteret. Men sygdom er nok det der gør det af med en del på et tidspunkt. Vi er bare ret gode til at slå det ned hurtigt. En luftbåren ebola kunne nok luge lidt ud...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
You can pretty much kiss civilisation goodbye in the event of a zombie outbreak, according to a new mathematical modelling study by Canadian researchers. [...] A basic model using three classes of person – zombies, susceptible to infection, and ‘removed’ – found coexistence with the undead was impossible and following a short outbreak, “zombies will likely kill everyone”.
Jeg så et program på Discovery Science (hvilket program kan jeg s'gu ikke lige huske) om denne her fyr, der havde lavet en maskine, der kunne lave rent vand ud af nærmest alt flydende..
De demonstrerede hvordan harsk mosevand, komplet med alskens urenheder og basic nasty stuff, blev transformeret om til vand renere end "standarden i de rigeste, vestlige lande", som de selv formulerede det, i løbet af 10 minutter.. Maskinen brugte en form for opkogningsmekanisme tilført en helvedes masse filtre og deslige.. Og så var den mindre end en popcornsmaskine .. Hans vision var, at den skulle ud til alle afkroge af de fattige dele af verden, og med en produktionspris der lå på under 1000 dollars i prototype-fasen øjnede han en god mulighed for at det kunne lade sig gøre med diverse nødhjælpsorganisationers økonomiske hjælp..
Jeg fandt det hele meget interessant, men jeg kan desværre ikke engang huske, hvordan han kom ud over strømproblemet (for han var selv klar over, at ikke alle afkroge af Afrika ligger inde med et 220v-stik i væggen :) ) - men han havde løst det i hvert fald..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#9921 davenport 15 år siden
Men sygdom er nok det der gør det af med en del på et tidspunkt. Vi er bare ret gode til at slå det ned hurtigt. En luftbåren ebola kunne nok luge lidt ud...
#9922 Highland Park 15 år siden
#9923 davenport 15 år siden
#9924 Highland Park 15 år siden
Forestil dig den overflod af bacon en zombieepidemi ville medføre!
#9925 rockysds 15 år siden
#9926 evermind 15 år siden
#9927 Highland Park 15 år siden
Kan du ikke skaffe os nogle af de elskovsposer, jeg har læst, at I deler ud på festivalen? :)
#9925: Haha!
#9928 gi-jones 15 år siden
#9929 lagoni 15 år siden
#9930 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg så et program på Discovery Science (hvilket program kan jeg s'gu ikke lige huske) om denne her fyr, der havde lavet en maskine, der kunne lave rent vand ud af nærmest alt flydende..
De demonstrerede hvordan harsk mosevand, komplet med alskens urenheder og basic nasty stuff, blev transformeret om til vand renere end "standarden i de rigeste, vestlige lande", som de selv formulerede det, i løbet af 10 minutter.. Maskinen brugte en form for opkogningsmekanisme tilført en helvedes masse filtre og deslige.. Og så var den mindre end en popcornsmaskine .. Hans vision var, at den skulle ud til alle afkroge af de fattige dele af verden, og med en produktionspris der lå på under 1000 dollars i prototype-fasen øjnede han en god mulighed for at det kunne lade sig gøre med diverse nødhjælpsorganisationers økonomiske hjælp..
Jeg fandt det hele meget interessant, men jeg kan desværre ikke engang huske, hvordan han kom ud over strømproblemet (for han var selv klar over, at ikke alle afkroge af Afrika ligger inde med et 220v-stik i væggen :) ) - men han havde løst det i hvert fald..