Gravatar

#9931 MOVIE1000 15 år siden

#9930 sejt det ville hjælpe en masse.

lige nu er jeg ved at pakke jeg skal på skoletur hvor vi skal cykle ud til en spejderhytte og overnatte også imorgen cykler vi hjem igen så i hører nok ikke så meget til mig idag og imorgen:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9932 evermind 15 år siden

MOVIE1000 (9931) skrev:
lige nu er jeg ved at pakke jeg skal på skoletur hvor vi skal cykle ud til en spejderhytte og overnatte også imorgen cykler vi hjem igen så i hører nok ikke så meget til mig idag og imorgen:)

Lyder som et godt oplæg til en gyserfilm ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9933 MOVIE1000 15 år siden

#9932 :( ja man ved aldrig hvad men finder i skoven
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9934 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg har lige siddet og forsøgt at sætte synkronisering op på vores direktørs nye mobil, med hjælp fra en kollega og er kommet frem til at Nokia E66 er noget frygteligt lort, men i det mindste er UI'et åbenbart oversat af en eller anden, der muligvis har en doktorgrad i Engrish, mand, noget bras.

Han har fået forbud mod at købe Nokia igen. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9935 tiany 15 år siden

Har gjort lidt rent i lejligheden, da der endnu en gang kommer nogle og ser på den.
Det skal nok gøre et godt indtryk - det giver måske et knap så godt indtryk, at overboen spiller højt musik :)
Valar morghulis
Gravatar

#9936 elwood 15 år siden

Heller ikke hvis det er Bach?

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9937 tiany 15 år siden

:D Det kommer selvfølgelig an på hvem der kommer og ser på lejligheden. Men det var nu techno musik - heldigvis er hun holdt op nu.
Valar morghulis
Gravatar

#9938 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg var ude for noget lignende sidste år, da jeg skulle fraflytte en lejlighed.. Jeg havde LIGE fået ny overbo et par uger forinden, og jeg havde flere gentagende gange været oppe og bede hende skrue ned for sit crappy musik.. (gjorde det endda pænt og høfligt de fleste gange) ..

Så var der et kærestepar og se på lejligheden, hvor hun pludselig gik i gang.. Så spurgte fyren mig, om det var sådan hele tiden, hvortil jeg ærligt svarede, at i de tre år jeg havde boet der havde der aldrig været en lyd fra nogle af de andre beboere, før hende den nye tramp ovenover flyttede ind.. Det afskrækkede dem øjensynligt, så jeg ringede til udlejeren og forklarede ham, at pudsehjernet ovenpå var skyld i at jeg ikke kunne finde en ny lejer til lejligheden.. Den sidste måned jeg boede der hørte jeg ikke et pip fra hende :D Så der har nok lige været en reprimande indenover :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9939 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg skal overføre nogle penge til en anden konto og bliver så bedt om at bekræfte det via SMS. Det er jo bare ikke særlig fedt, når man så ikke kan sende en besked til deres nummer. Så nu kan jeg ikke sende pengene.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9940 elwood 15 år siden

Smider den lige her også, da ikke alle kommer ind i konsoltråden.

[url= Day er satme sød![/url]

Do You wanna date my avatar

Musik videoen lavet af folkene bag The Guild serien, musikvideo instrueret af Jed Whedon en af hovedmændne bag Dr. Horrible's sing-along-blog

Go humor 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: