Tilføjelse til #9934 - Man skal lade være med at åbne munden. Nu har direktøren bedt om en demonstration af min telefon, så han kan overveje om han skal have en anden, end den frygtelige Nokia.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Er jeg den eneste, der har haft ualmindeligt svært ved at komme ind på filmz.dk de sidste par dage? Det lykkedes mig at poste en halv besked igår, hvorefter jeg igen mistede forbindelsen. Men jeg kan se, at der er mange andre, der tilsyneladende har postet de sidste 24-48 timer uden problemer?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Phew så er første dag på Potemkin film overstået og det var en typisk første dag, hvor ingen rigtig sagde noget og alle var en smule generte. Det virker dog som et fint nok sted, det er bare lidt svært at danne sig et ordentlig indtryk om stedet, når man sidder med 117 forskellige af slagsen, men det var i det mindste rart at få fjernet den første nervøsitet ved at skulle starte et nyt sted. Jeg er en smule træt nu, så resten af dagen kommer nok bare til at gå med ren afslapning.
#9944 - Mærkeligt. Jeg kunne ikke få forbindelse med serveren (heller ikke med de andre Newz-subdomæner), og de få gange, hvor det endeligt lykkedes, var det kun i meget kort tid. Det er de eneste domæner, jeg har haft problemer med, så jeg antog bare, at det var relateret direkte til Filmz/Newz-serverne. Måske et problem hos min udbyder Cybercity/ Telenor?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#9947 - Det er jeg sikkert, for jeg skiftede vistnok over til FreeDNS efter fogedbeslutningen om at spærre for The Pirate Bay. Det kunne da være, jeg skulle skifte tilbage, hvis det giver mig den slags problemer. Det er ikke, fordi jeg bruger det alligevel.
Har droppet ideen om en bærbar og istedet købt et par ergonomiske stole til lillepigen og jeg selv og en Shuttle PC i Tyskland. Forhåbentlig giver det et tiltrængt pusterum til ryggen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#9941 filmz-Utyske 15 år siden
#9942 Thomsen 15 år siden
#9943 Bobby Singer 15 år siden
#9944 dyg 15 år siden
#9945 Thomsen 15 år siden
#9946 evermind 15 år siden
#9947 dyg 15 år siden
#9948 Thomsen 15 år siden
#9949 filmz-Bruce 15 år siden
#9950 filmz-Utyske 15 år siden
Rygproblemer er en kælling. Jeg har selv en del vrøvl for tiden.