Gravatar

#9951 Thomsen 15 år siden

Me three. Og oven i har jeg en slem tendens til spændingshovedpiner. Jeg tror den gamle, slidte futon står for en udskiftning.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9952 filmz-Bruce 15 år siden

#9950 Jep og det er ikke let at komme af med! Kan desværre ikke trænes væk :( Nu håber jeg på en stille og rolig genoptræning! God bedring du! Og #9951 med!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9953 davenport 15 år siden

Kender det også kun alt for godt. Men det skyldes så "dunken omkring morfar", da jeg efterhånden har en del at bære rundt på. Det er jo selvforskyldt, men det gør jo ikke smerten mindre.

Sidder lige og prøver at slappe af. I morgen bliver en travl dag. Obersten skal til den første af en række undersøgelser, der skal determinere hvorfor hendes krop sover hele tiden. I morgen står den på scanner, der skulle larme vildt meget.
Så venter rygmarvsprøve i kommende uge... Der tager jeg med for at være støtte, for dét skulle gøre sindsygt ondt, og hun har en ret lav smertetærskel. (Dog ikke så vildt ifm. fødsel!)

Og på arbejde får jeg besøg af jobcenteret (kunden) der skal præsenteres for os og firmaet via et oplæg, og chefen er på stikkerne.

Og så skal jeg til at klæde mig pænere. Vi har en dresscode, der forbyder cowboybukser, og hvad jeg så ikke var klar over, shorts, hvilket gav en henstilling i dag til at klæde mig pænere... Tror nu mest det er min leder, der ikke kan lide shorts på tykke medarbejdere, end det er firmapolitik.
Så fra nu af står den på mine eneste habitbukser og skjorte, selvom vi får 30 grader torsdag. Pis!
Hader når de skal blande sig. Jeg har en benchmark på gns 5.2, så mit påvirker nok ikke min undervisning.
Skik følge....

Nu vil jeg se om der kan blive noget søvn til mig i nat. Har et møde i banken torsdag vedr et par ondsindede regninger jeg ikke har råd til at betale, og det holder mig noget oppe for tiden...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9954 Thomsen 15 år siden

Underligt. Jeg bliver ved med at have problemer med at komme ind på filmz.dk (og newz.dk). Som nævnt længere oppe, så har jeg kørt med OpenDNS, og nu har jeg forsøgt at skifte den ud med Telenors officielle - med samme resultat. Har så skiftet tilbage og efter ti minutters forsøg så - vupti - dukker filmz.dk pludseligt op igen. Spøgelser i maskinen?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9955 Highland Park 15 år siden

#9953: Det lyder som en hård uge davenport. Jeg håber, at det hele ordner sig.

#9954: Mystisk. Jeg har ikke forstand på den slags, men måske kan Mandalae eller hmn hjælpe dig. Du kan jo evt. kontakte en af dem eller skrive et indlæg i Filmz-sektionen af forummet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9956 Batsy 15 år siden

laver lektier D:, nogen der ved hvad 2+2 er ???
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9957 MOVIE1000 15 år siden

er lige kommet hjem fra blockbuster hvor jeg købte 3 film for 140 kr
Bangcock dangourus
The spirit
Arn 2
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9958 Batsy 15 år siden

#9957, haha lol :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9959 Lady Arwen 15 år siden

Har været et smut på biblioteket for at hente "the Liar" af Stephen Fry, vil bruge den til at tage tilløb til at læse new monn færdig... :D
Doctor Who <3
Gravatar

#9960 wimmie 15 år siden

Er lidt spontant begyndt at ommøblere hele vores stue - derfor er jeg ikke så meget på nettet for tiden ;)
Jep, det er et større projekt.
Og så er det træls at være fattig for tiden for jeg kunne godt lige have brugt et par tusinde til Ikea - mangler plads til film, spil, bøger og cd'er :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: