Jeg keder mig helt ustyrligt. Sidder på arbejde uden opgaver, og har selvfølgelig aftalt et møde i banken kl. 16.30. Så nu kan jeg sidde her og glo indtil. Og vejret indbyder mere til en tur til stranden med en bog og en pose guld. Årets varmeste dag, og jeg sidder på et kontor....
/rant off
Aaaaaaaaarh, årets varmeste dag .. ?
Årets sidste varme dag, måske :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
ØV - troede jeg kunne komme op og forsvare mit speciale allerede på onsdag. Men studie sekretæren har lige ringet og sagt, at det ikke kunne lade sig gøre alligevel. Så nu skal jeg vente endnu en uge. Det er der både positive og negative ting ved, men lige nu ærgre det mig bare, da jeg gerne ville have det overstået.
Jeg har lige fået pakket min taske og gjort klar til afgang i morgen mod London :) Desværre betyder det også at jeg skal stå op klokken 06.30 i morgen, og det er min døgnrytme slet ikke rustet til i øjeblikket!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Så er der en halv time til jeg skal til møde i banken. Jeg skal bede om overtræk på budget på 7500,- så jeg håber han er i godt humør i dag.. Samtidig opretter jeg så en opsparing på 10k for min datter ifm. en gave, så mon ikke det kan formilde omstændighederne lidt? Gad vide om de i en bank er klar over, hvor nervøs man er når man skal ind? Jeg læner mig op ad en omgang kvalme, for hvis han siger nej, så har vi ikke råd til forsikring på bilen, og så ryger pladerne + at Skat slagter mig.. Glæder mig til det er overstået, og der kan tændes op i grillen til aften..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige læst Pitchforks gennemgang at de bedste sange i dette årti, hvor de er kommet til nummer 50-21. Det er ret interessant læsning og også at se de numre de har på deres liste. Jeg er dog naturligt nok ikke enig med alle numrene.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#9971 HonoDelLoce 15 år siden
Aaaaaaaaarh, årets varmeste dag .. ?
Årets sidste varme dag, måske :D
#9972 filmz-Utyske 15 år siden
Hvis du kan "nøjes" med en TPB, kan den findes i Faraos eller Fantask til omkring en hund, så vidt jeg ved. :)
#9973 dyg 15 år siden
Tror lige jeg smutter ned forbi den lokale comic-pusher, for at se, hvad han vil have for den, ellers bliver det nok ved Fantask/Faraos.
#9974 filmz-Utyske 15 år siden
Trade paperback. :)
#9975 tiany 15 år siden
Det er der både positive og negative ting ved, men lige nu ærgre det mig bare, da jeg gerne ville have det overstået.
#9976 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#9977 Kruse 15 år siden
Desværre betyder det også at jeg skal stå op klokken 06.30 i morgen, og det er min døgnrytme slet ikke rustet til i øjeblikket!
#9978 davenport 15 år siden
Jeg skal bede om overtræk på budget på 7500,- så jeg håber han er i godt humør i dag..
Samtidig opretter jeg så en opsparing på 10k for min datter ifm. en gave, så mon ikke det kan formilde omstændighederne lidt?
Gad vide om de i en bank er klar over, hvor nervøs man er når man skal ind? Jeg læner mig op ad en omgang kvalme, for hvis han siger nej, så har vi ikke råd til forsikring på bilen, og så ryger pladerne + at Skat slagter mig..
Glæder mig til det er overstået, og der kan tændes op i grillen til aften..
#9979 filmz-Narniabæver 15 år siden
http://www.bild.de/BILD/news/2009/08/20/wetter-deu...
#9980 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"