Det er ikke min, da jeg ikke længere jar brug for at øve Thriller-dansen (eftersom jeg mestrer den til UG med hjerne og tarm).
Forresten, så sidder jeg og nyder det fantastiske lys-show der finder sted udenfor. Det ene massive lyn efter det andet, fulgt op af torden-brag så store, at hele bygningen ryster... Fantastisk!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#9986: Jeg ved godt, hvad du mener, men jeg kan ikke lade være med at forestille mig, hvordan det ville se ud, hvis dansen blev udført med hjerne og tarm...
Turen i banken gik godt og over forventning. Det tog 6 minutter, så var regningerne betalt og alt iorden. Vi fik lov at lade være med at betale af på vores lån i to måneder, og så udligner det sig selv. Det betaler sig at være stædig, og kun at ville snakke med bankdirektøren.
Ja, flot vejr i aften. Vi grillede og kørte ud på Skamlingsbanken og så på lyn. Spektakulært at sidde med en 6er og se på uvejr. Er spændt på om skybrudet rammer Sdr. Lort, for det så ikke sådan ud i nyhederne, men de tager ofte fejl. Tror ikke Jens Ringmuskel Christiansen ved meget om vejr, vidst mere om mænd og mode. Nu vil jeg lige slutte min 6er af, og så har jeg fødselsdag om en time. Tuller nok i seng halv et.
God aften :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det tog 6 minutter, så var regningerne betalt og alt iorden. [...] Spektakulært at sidde med en 6er og se på uvejr. [...] Nu vil jeg lige slutte min 6er af, og så har jeg fødselsdag om en time. Tuller nok i seng halv et.
#9981 Lady Arwen 15 år siden
#9982 mr gaijin 15 år siden
#9983 HonoDelLoce 15 år siden
Kommer der statusrapport på bankbesøget?
#9984 MOVIE1000 15 år siden
#9985 Highland Park 15 år siden
http://img241.imageshack.us/img241/9834/34898388.j...
#9986 dyg 15 år siden
Forresten, så sidder jeg og nyder det fantastiske lys-show der finder sted udenfor. Det ene massive lyn efter det andet, fulgt op af torden-brag så store, at hele bygningen ryster... Fantastisk!
#9987 Highland Park 15 år siden
#9988 davenport 15 år siden
Det betaler sig at være stædig, og kun at ville snakke med bankdirektøren.
Ja, flot vejr i aften. Vi grillede og kørte ud på Skamlingsbanken og så på lyn. Spektakulært at sidde med en 6er og se på uvejr.
Er spændt på om skybrudet rammer Sdr. Lort, for det så ikke sådan ud i nyhederne, men de tager ofte fejl. Tror ikke Jens Ringmuskel Christiansen ved meget om vejr, vidst mere om mænd og mode.
Nu vil jeg lige slutte min 6er af, og så har jeg fødselsdag om en time. Tuller nok i seng halv et.
God aften :)
#9989 Highland Park 15 år siden
[url=
Forresten, hvad er en "6er"?
#9990 Kruse 15 år siden