jeg sidder og gør klar til Guld fest i SAS ligaen....!! Det er dejligt at det var det rette hold der vandt i år!!
#128 jeg havde også den samme edderkop i går. skyllede den ud i toilettet igår. det kan være den har taget turen gennem kloakkerne over til din håndvask!??
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#129 - jeg plejer at bruge map24.dk til den slags. De har også de svedigste ruteplanlægger til kørsel. Man kan bestemme hvor meget motorvej etc man vil bruge og så "kører" den ruten igennem for en - rigtig godt når man skal lære en ny rute at kende. :-)
Tja, nu er jeg da i det mindste online igen... Men min router tror at jeg har en 1mbit/384kbit forbindelse, hvilket ikke passer helt med den 4mbit/256kbit jeg betaler for. Snakkede med CC i morges, og de kunne ikke lige se nogen fejl, så jeg har lige kørt et par hastighedstests igennem, og den er desværre god nok :( Så nu må de kimes ned igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#131 Guts 19 år siden
Det er dejligt at det var det rette hold der vandt i år!!
jeg havde også den samme edderkop i går. skyllede den ud i toilettet igår. det kan være den har taget turen gennem kloakkerne over til din håndvask!??
#132 filmz-herskegut 19 år siden
:s det skulle ikke undre mig!!
Men i så fald, er der taget hånd om sagen nu.. den har spundet sit sidste spind.. og ligger i min skraldespand.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#133 Guts 19 år siden
det er jeg glad for!
Tak!
#134 dyg 19 år siden
#135 McPeter 19 år siden
#136 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#137 davenport 19 år siden
Jeg har på fornemmelsen, at der kommer dværge og pumper mig fuld af sløvende medicin om natten..
#138 McPeter 19 år siden
#139 dyg 19 år siden
#140 DarkLight 19 år siden