#68 jeg hentyder bare lidt til din altid hurtige respons af flotte billeder når, man snakker om en skuespillerinde, og så har du da oprettet en del alternative indlæg ;-) så jeg synes lige den sku tilegnes dig.
hehe, med hensyn til det med at han læser, så kom det af at jeg stod og snakkede lidt om planetX med ham, og da jeg spurgte efter en liste over filmne, og sagde det var fordi at herinde på filmz.dk havde han en stor planetX fanskare, og til det sagde han at det var han godt klar over.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 filmz-herskegut 19 år siden
mon ikke jeg er på nogen af billederne fra tågekammeret.. så kan jeg lige udpeje mig selv derpå.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#62 elwood 19 år siden
speaking of tilfældig møde, er der nogen som har tænkt mere over et filmz arangement ?
nogen sagde Oscar fest næste år kan jeg hhuske andre snakkede om bestemt bydel.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 nakalay 19 år siden
LOL, jeg har sjældent set noget lignende. :D
#64 elwood 19 år siden
Vi er da en skøn forsamling hehe.
#65 nakalay 19 år siden
#66 DarkLight 19 år siden
Er der filmz medlemmer på det billede? Hvor?
Jeg er helt forblændet over Thy Pilsneren...
#67 elwood 19 år siden
Og ham med Big Fish T-shirten (som Stegelmann i øvrigt kommenterede da jeg mødte ham udenfor før fordraget gik igang) og TP bærepose det er mig 8-)
#68 davenport 19 år siden
Og jeg er helt blæst over, at Jacob læser med på Filmz. Hej Jacob [vink vink] ;)
(Jeg mener mig benævnt ifm. patter mange steder her idag, har jeg givet udtryk for, at jeg bryder mig om sådan nogle???)
Så...Igang med ugens sidste dag.
#69 elwood 19 år siden
hehe, med hensyn til det med at han læser, så kom det af at jeg stod og snakkede lidt om planetX med ham, og da jeg spurgte efter en liste over filmne, og sagde det var fordi at herinde på filmz.dk havde han en stor planetX fanskare, og til det sagde han at det var han godt klar over.
#70 davenport 19 år siden
..Og jeg opretholder mit image, ved at poste flg.: http://www.irebeka.cz/system/uploads/aIMG_2829_102...