PlanetX er en programserie, hvor Jakob fortæller om små underlige/underfundige/specielle/sjove/skæve/tralala b-, c-, d-, e- og f-film. Alle med potentiale til at opnå kultstatus.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er kommet til at melde mig til det der "Vi cykler på arbejder"-helvede... Har cyklet fra Lyngby til Amager (15km hver vej) hver dag fra i mandags, så har idag lige rundet 105km og ender iaften på 120km. Damn hvor kan man godt mærke at gå fra 0km om dagen til 30km om dagen! Når jeg går ser jeg sindssygt svanset ud fordi jeg har så ondt i røven! :-o
Glæder mig godt nok til at have weekend! Skal rydde op og lave projekt fredag og så afholder jeg og nogle andre noget der hedder Den Store Skattejagt på lørdag. En motoriseret skattejagt for "voksne". Vi bliver ca. 45 i alt fordelt på 13 hold á 3 personer/bil med hvert sit tema (+ os der afholder det). Der er præmie for vinder af skattejagten og for bedste stil - god eller dårlig er ligemeget - bare den er gennemført! ;-) Og så slutter vi naturligvis af med en abefest uden lige. :-) Er sikker på det nok skal blive et brag af et arrangement! :-D Søndag tror jeg går med tømmermænd og oprydning...og filmz naturligvis! ;-)
Glemte lige at kommentere det med "Hummel træningstrøje"... Det var sgu da en GF-udebanetrøje :D Og ja, det var mig, i egen fede personlighed (på den ufede måde, if you get my drift)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#71 cyberzed 19 år siden
#72 dyg 19 år siden
PlanetX er en programserie, hvor Jakob fortæller om små underlige/underfundige/specielle/sjove/skæve/tralala b-, c-, d-, e- og f-film. Alle med potentiale til at opnå kultstatus.
#73 McPeter 19 år siden
Glæder mig godt nok til at have weekend!
Skal rydde op og lave projekt fredag og så afholder jeg og nogle andre noget der hedder Den Store Skattejagt på lørdag. En motoriseret skattejagt for "voksne". Vi bliver ca. 45 i alt fordelt på 13 hold á 3 personer/bil med hvert sit tema (+ os der afholder det). Der er præmie for vinder af skattejagten og for bedste stil - god eller dårlig er ligemeget - bare den er gennemført! ;-) Og så slutter vi naturligvis af med en abefest uden lige. :-) Er sikker på det nok skal blive et brag af et arrangement! :-D
Søndag tror jeg går med tømmermænd og oprydning...og filmz naturligvis! ;-)
#74 dyg 19 år siden
Glemte lige at kommentere det med "Hummel træningstrøje"... Det var sgu da en GF-udebanetrøje :D Og ja, det var mig, i egen fede personlighed (på den ufede måde, if you get my drift)
#75 McPeter 19 år siden
#76 El vez 19 år siden
#77 cyberzed 19 år siden
#78 elwood 19 år siden
"Fra starten af Marts samles Planet X redaktionen endnu en gang for at lave 10 underlige udsendelser der sendes engang i foråret."
Vi kan allerede røbe her at der bliver fokus på Chesty Morgan, mere Bela, Ed Wood, tegnefilm og mange andre dejlige ting.
God fornøjelse ! "
#76 Jeg skal ha set den hele, den var satme weird, men sjov. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#79 davenport 19 år siden
#80 McPeter 19 år siden
Hun ser da også meget nydelig ud... ;-)