Gravatar

#111 davenport 19 år siden

Det er ganske Ørndrup´sk ®

:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#112 caks 19 år siden

spiser hjemmebagt chokoladekage og skal til at spille zelda
Gravatar

#113 chronaden 19 år siden

gamer wow men skal være nede i fitnessdk om 10minz :<
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#114 danschier.dk 19 år siden

#112 undskyld, den kommentar kan jeg ikke tage seriøst efter at have læst #106... undskyld!!!
Gravatar

#115 tiny 19 år siden

Sidder og overvejer om jeg skal bestille Walk the Line fra Axel så jeg kan få den set inden Oscar-uddelingen. Er der nogen, der ved om jeg risikerer told, når det er en canadisk version (region 1) fra Club Racoon?
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#116 davenport 19 år siden

Er den allerede ude???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#117 Yoda 19 år siden

Der er absolut ingen toldrisiko, når man bestiller via Club Racoon. De sender deres reg.1 titler fra Tyskland!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#118 tiny 19 år siden

Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#119 tiny 19 år siden

# 117 - Takker - så bliver den bestilt :)
Gravatar

#120 lagoni 19 år siden

tiny: måske for sent, men jeg mener den udgave er billigere hos cd-wow

edit: jeg tænker som sædvanlig for langsomt, den hos cd-wow bliver jo nok først sendt 28/2, dvs måske for sent til Oscar-showet. Og det ser ud som om cd-wow ikke har den længere, mener ellers de havde to udgaver i går...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: