Gad godt at vide hvor Asta arbejder. Det er ikke hver dag man lige kan sige: "Jeg nupper lige et par hamstre med hjem", eller "Hvis ingen vil have den sidste hamster - så tager jeg den altså"...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#181 Jeg overvejede faktisk at give dem til min katte, men så ombestemte jeg mig.... ;)
#183 Jeg arbejder i en ungdomsklub, og vi er pt igang med at skaffe os af med en del dyr, pga at ungerne ikke gider at passe dem (Der er også AAAAALT for mange dyr), og så var der lige 2 hamstre der egentlig skulle være slangeføde. Men der jeg har altid gerne villet have nogle hamstre, så jo "Jeg nupper lige et par hamstre med hjem.....Hvis ingen vil have de sidste hamstre - så tager jeg dem altså" ;)
#184 Jeg tror ærlig talt ikke at de er særlig spændende ;)
#185 Øhm...gaffa...hamster...så vil du da vist bruge den til noget heeeelt andet, end til madlavning...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#181 filmz-vassago 19 år siden
#182 dyg 19 år siden
#183 filmz-vassago 19 år siden
#184 davenport 19 år siden
#185 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#186 weebs 19 år siden
#187 filmz-Asta 19 år siden
#183 Jeg arbejder i en ungdomsklub, og vi er pt igang med at skaffe os af med en del dyr, pga at ungerne ikke gider at passe dem (Der er også AAAAALT for mange dyr), og så var der lige 2 hamstre der egentlig skulle være slangeføde. Men der jeg har altid gerne villet have nogle hamstre, så jo "Jeg nupper lige et par hamstre med hjem.....Hvis ingen vil have de sidste hamstre - så tager jeg dem altså" ;)
#184 Jeg tror ærlig talt ikke at de er særlig spændende ;)
#185 Øhm...gaffa...hamster...så vil du da vist bruge den til noget heeeelt andet, end til madlavning...
#188 filmz-vassago 19 år siden
#189 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#190 dyg 19 år siden