Jeg har iøvrigt erfaret at det ene af dyrene, er en "kamikaze-hamster". Intet kan stoppe den! Falder den ned fra tremmerne (Den klatre helt op i toppen af buret), men starter ufortrødent forfra....og så er den rimmelig sej til armgang ;) Jeg tror er jeg får meget sjov ud af dem :) Mine katte var også meget interesseret i hamstrene, men de små kræ var da fløjtende ligeglade. De er totalt frygtløse....jeg er imponeret ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Jeg venter desperat på at klokken bliver 14.24 så jeg kan komme med bussen ned på værtshus. Jeg gider bare ikke sidde her mere, og slå tid ihjel med BubbleShooter og AdventureQuest. Mit bord er ryddet og opgaverne lavet. Nu vil jeg have øl, og høre heavy!! - Ikke sidde her og spilde livet..
Glæder mig sku til den koncert i aften..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
jeg spiser slik på kontoret nu, vi har lige slået katten af tænden her på amtet hehe, så nu færdiggøre jeg lige de sidste opgaver, og så er det ellers weekend 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#191 filmz-vassago 19 år siden
#192 danschier.dk 19 år siden
The opening scene of the movie "Saving Private Ryan" is loosely based on games of dodgeball Chuck Norris played in second grade.
Go'nat Danmark, hvor du end er!
#193 filmz-Asta 19 år siden
Jeg har iøvrigt erfaret at det ene af dyrene, er en "kamikaze-hamster". Intet kan stoppe den! Falder den ned fra tremmerne (Den klatre helt op i toppen af buret), men starter ufortrødent forfra....og så er den rimmelig sej til armgang ;)
Jeg tror er jeg får meget sjov ud af dem :)
Mine katte var også meget interesseret i hamstrene, men de små kræ var da fløjtende ligeglade. De er totalt frygtløse....jeg er imponeret ;)
#194 davenport 19 år siden
#195 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#196 danschier.dk 19 år siden
Chuck Norris invented time zones in order to more efficiently schedule world wide ass kickings. ;-)
#197 elwood 19 år siden
#198 davenport 19 år siden
Jeg gider bare ikke sidde her mere, og slå tid ihjel med BubbleShooter og AdventureQuest. Mit bord er ryddet og opgaverne lavet.
Nu vil jeg have øl, og høre heavy!! - Ikke sidde her og spilde livet..
Glæder mig sku til den koncert i aften..
#199 nakalay 19 år siden
#200 elwood 19 år siden