Gravatar

#161 filmz-jonasgr 19 år siden

Var oppe til mit/vores projekt i vikingehistorie. Puha det var en hård eksamen, reddede lige med nød og næppe et 6-tal, gjorde vi begge.
Tror at de syntes de ville være synd for os, hvis vi skulle aflevere et nyt til august.

Nu skal jeg heldigvis ikke have noget med vikingehistorie at gøre mere.
Men stadigvæk en dårlig karakter. Nå jeg må tage revanche på kandidatniveau.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#162 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 148 Uhhhh ha de dersens skønheder fra syden er farlige :o)

# 150 Uffe Elemandassa ... Håber ikke du ikke er lige så uheldig som da min brød sammen for to måneder siden, det endte med jeg måtte købe en ny :-( - jeg håber at du slipper billigere, så der også kan være råd til filmz/musak i næste måned ;)

# 154 Go Go Go for it - Held og Lykke ;)

# 155 Så blev det da alligevel en god da' :)

# 161 Altid rart at slippe for en eksamen, men godt nok heller ikke et nemt enme, hvad var I oppe i ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#163 filmz-jonasgr 19 år siden

#154 Jeg kan næsten regne ud, at du ikke synes det nuværende er specielt spændende. Håber du får et nyt og spændende job.

#150 Det lyder ikke godt. Håber at det er et fornuftigt værksted der skal lave den, så det ikke bliver alt for dyrt.

#161 Emnet handlede om vikingernes erobring af England i 865-878. Og ja det er ikke et helt nemt emne. I hvert fald det sværeste jeg hidtil har været oppe i.
Så er den kolde krig en helt anden ting.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#164 davenport 19 år siden

tak tak :)

Mit job er såmænd spændende nok, men jeg er bedre til det andet :)

Nu sidder jeg og skriver en jobbeskrivelse, så der er lidt socialdirektøren kan gå ud fra :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#165 elwood 19 år siden

Lige kommet en af døren efter arbejde fra 8-12:30 hvorefter hele min afdeling vi sku på social tur. Vi startede ud i Viby, med lidt Go-kart ræs, jeg endte på top ti, så jeg godt tilfreds, når tager min elendige kørsel til betragtning, vi var ca. 20 mand på banen.

Ok herefter gik det ud til Sabro, og lidt lænbgere ud til et bryggeri, der hedder WinterCoat Beer, som er dansk, her fik vi lille foredrag af den lokale brygger, og bagefter var der smagsprøver på de forskellige øl, ja Smagsprøverne var nu nogle gigant flasker 8-) Ps. jeg bryder mig ikke om Øl så hvad jeg lavede herude er stort mysterie hehe.

Herefter tog vi på Valhalla, inde i Århus hvor der var stor buffet Ad libitum(staveplade?) i 2 timer mmm lækkert, der var alt muligt godt, at spise og yes, jeg kunne endelig få mig et stort glas kølig Cola...Pepsi WTF! Nooooooo 8-)

Herefter gik de fleste af os ind på et lille væertshus, kan ikke huske navnet Ølvolden? lægger meget tæt på HIfi Klubben, så vidt jeg husker.

Og herefter tog jeg bussen hjem, alt i alt var det en rigtig hyggelig dag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#166 McPeter 19 år siden

Nedtur - det her var mer' end jeg ku' klare, naar det endelig ska' gaa galt, ja saa goer det det bare... :-(((

NU er jeg officielt traet af Italien. GODT jeg heldigvis skal hjem iaften!

Havde faaet forespurgt vej til en saakaldt Media World, hvor jeg efter sigende skulle have gode muligheder for at finde DVDer. Havde ved hjaelp af Bruce og Crystalstar lavet foelgende liste, som jeg ville forsoege at skaffe mens jeg alligevel er hernede:
Le Conseguenze dell'amore (2004)
Io non ho paura (2003)
Uno bianca (2001)
Romanzo criminale (2005)
Prima della rivoluzione (1964)
Bellissima (1951)
8½ (1963)
L'Avventura (1960)
Le Notti Bianche (1957)
La Dolce Vita (1960)
La Notte di San Lorenzo (1982)
Brutti sporchi e cattivi (1976)
Il Tè nel deserto (The Sheltering Sky) (1990)
La Strada (1954)
Il Sorpasso (1962)
1900 (1976)

Fandt rigtig nok Media World et stykke udenfor centrum, efter at have koert med 2 metro-linjer. De havde da ogsaa en del DVDer, men ikke helt saa mange som jeg havde haabet. Begyndte at lede dem igennem og det lykkedes mig kun umiddelbart at finde La Strada, som til gengaeld kostede ca.120kr. Fandt en information og stillede mig op og saa meget spoergende ud. Men herfra gik det saa kun ned ad bakke. For det foerste gik der ca. 10 min. foer ekspeditricen overhovedet kiggede op paa mig - hun havde travlt med at pludre med sin kollega. Da jeg endelig fik forklaret hende sagen, sagde hun at det var jo slet ikke hende jeg skulle have fat i, men derimod den centrale information. Saa gik jeg derover...

Men der sad kun en dame og hun var optaget af en kunde ved en lille skranke hvor der var et symbol med penge paa - altsaa noget med laan at goere. Efter at have ventet i ca.15 min kom der endelig endnu en ekspeditrice. Forklarede situationen endnu engang. Men nej - det var heller ikke her. Jeg skulle derimod henvende mig ved en info-stand rundt om hjoernet. Mente jeg fandt den og der var da i det mindste en 3-4 unge maend der gik rundt (det var nede ved PC-afdelingen). Desvaerre havde de for travlt med at gaa rundt i smaa cirkler, saa der gik nok 5 min foer jeg endelig kom til. Men ak - det var ogsaa den forkerte info-stand. Ok, denne gang var det saa nok mig der bare var drejet for tidlig, men blev alligevel lidt ekstra traet. Den ene viste mig vej til den rigtige info-stand der til gengaeld var tom. Han fik ringet efter ham der skulle passe den og ENDELIG saa det ud til at der var haab forude.

Troede jeg...

Han tastede samtlige titler ind i hans computer, men rystede blot paa hovedet hver gang. Der var en eller to titler som han var nede og lede efter blandt DVDerne, dog uden held. Ud af hele den liste lykkedes det ham kun at finde filmen 1900 i en ellers ret laekker 2-disc udgave. Men uden engelske undertekster og saa kostede den ioevrigt 25 euro. Spurgte ham om han havde en ide om hvor jeg saa kunne skaffe filmene og saa trak han paa skuldrene og svarede "i en anden Media World?"... han var ogsaa kaek nok til at foreslaa at jeg kunne gaa tilbage til hovedinformationen og faa deres telefonnummer. FEDT NOK SPASSER - jeg taler jo ikke italiensk og hvordan pokker skulle jeg nogensinde faa forklaret alle de titler over en telefon!

Alt i alt mindede butikken meget om Merlin i Danmark. Masser af produkter, bare ikke lige dem man selv har brug for - samt en naesten ikke-eksisterende service.

Mens jeg ventede paa at han loeb listen igennem fik jeg ioevrigt oeje paa at de havde et Sonny i,Robot hoved staaende til ca. 500kr! SUPER taenkte jeg... indtil jeg kiggede naermere paa den. For de tosser havde selvfoelgelig valgt at udstille den paa et ca. 170cm hoejt glasskab, hvilket gjorde at meget af hovedet var vildt beskidt og slidt fordi folk lige skulle lege pilfingre naar de gik forbi. Suk... hvor siger det meget om en butik naar de behandler deres varer paa saadan en sloeset maade. Saa jeg noejedes med at ta et par billeder af hovedet og saa ellers droemme videre om en dag at faa fat i et ordenligt eksemplar.

Skyndte mig hjem til hotellet saa jeg kunne faa mig et par rom & cola og se et par afsnit af Deadwood S2. Taenkte at det maatte vaere noget naer det eneste der kunne redde min dag. Hvilket det paa sin vis ogsaa gjorde... Indtil jeg var faerdig og skulle sove...

Havde haft hovedtelefoner paa, saa havde ikke lige lagt maerke til at der var en del stoej fra nabovaerelset. Et par sad og snakkede og grinede ret hoejlydt og med papirstynde vaegge svarede det naesten til de sad paa min sengekant og snakkede. Nederen. Laa og vendte og drejede mig et godt stykke tid og ved halv to - to tiden blev der endelig stille. Hurra naaede jeg lige at taenke.........inden de begyndte at knalde som kaniner den naeste times tid eller halvanden... :-( Nej hvor hun (og sengen) dog larmede og hvor er lyden af sex dog noget af det mest nederen der findes (naar man altsaa ikke lige selv deltager)... ;-) Og ikke nok med det saa begyndte de at snakke igen efter de lige havde faaet pusten... :-( Tror foerst jeg faldt i soevn ved 3-tiden eller maaske lidt over 3... Saa sov selvfoelgelig en smule over mig imorges, saa har ikke faaet noget morgenmad og herned spiser man foerst frokost kl.13! Piv piv - bare jeg dog havde en kiks jeg kunne spise i det mindste! :-D

Hvor jeg dog glaeder mig til at komme hjem fra dette taabelige land! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#167 filmz-Bruce 19 år siden

#166 Urgh! Shit! Surt :(

Har lige skrevet på et internationalt forum for at høre om nogen kender en god DVD shop i Milano, hvor man kan få italienske film med subs. Skulle jeg have prøvet lidt før, men nu ser jeg lige om der "dukker" noget op.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#168 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 166 ... Just another borring day at the office dear !

Ja, Italien er ikke altid lige skøn, så er det jo godt du ikke bor dernede 24/7 :)

# 167 Gode ide :)

Gravatar

#169 cyberzed 19 år siden

Sidder og koder løs, så jeg når at blive færdig inden min ferie der starter på tirsdag.

Derud over skal jeg lige nå at køre en opdatering på en server inden jeg går hjem idag.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#170 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidder og laver + + + og - - - for jeg har lige fået tilbudt en større lejlighed.

Problemet er at den koster 2.000 kr mere end den jeg har, men er 50 % større og ligger bedre. Når min kone kommer hjem vil den være perfekt til os, men pt. er den for dyr, da jeg i forvejen betaler 2 huslejer :-/

Skriv ny kommentar: