#150 Det lyder godt nok alt for dyrt. Der findes ikke noget være end når bilen går i stykker.
#151 Sjældent har jeg hørt noget mere sandt. Desværre.
Er lige kommet hjem fra den værste eksamen i historien. 40% af opgaven var om ting som enten ikke var berørt vores litteratur eller maks. har fået en fodnote. Så jeg er glad hvis der kommer et 6 tal min vej. Ingen af de tidligere eksamensopgaver har overhovedet berørt Nash ligevægt. Men selvfølgelig skal vi være de første :(
Nu skal resten af dagen gå med at drikke pils og så ind og se England kampen på stor skærm på Ryans. Alle i Odense er velkomne hvis de kan tåle nogle højtrystende og stive oeconer!
#152 - har du ikke set A Beautiful Mind? Saa burde du da vide alt hvad der er noedvendigt at vide om Nash's ligevaegt?! ;-)
#149+152 - synes ikke lige chancen var der til at finde mit kamera frem og knipse loes, selvom det uden tvivl ville have vaeret nogle gode billeder. Specielt det sidste stykke mod hver vores arbejde hvor vi gik i morgensolen og jeg LOVER jer at der var boelgegang i den ioevrigt ganske udemaerkede barm... ;-) Det var i hvert fald lidt svaert at koncentrere sig om hendes gebrokne engelsk... ;-) Fik dog ikke hendes nummer... :-(
Damn jeg er træt... Jeg KAN snart ikke mere.. JEG VIL HA FERIE!! Der er satme lang tid til 17.45 hvor bussen køre mig hjem til landsbyen...
Men jeg er så lidt oppe at køre over, at vores repræsentant i koordinationsudvalget vil tale med vores socialdirektør, og anbefale mig til et mere spændende job... Lidt vildt, at det oplæg jeg lavede den anden dag, har gjort så stort indtryk.. Jeg mener..Det er bare power point.. Men det kunne være fedt at få oprettet en stilling, hvor jeg lavede oplæg og kurser til de ansatte. Nu er jeg spændt på hvad der sker..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 DarkLight 19 år siden
Livet er nu engang én lang lort, man er tvunget til at tage en bid af hver morgen :)
#152 Scherlund 19 år siden
#150 Det lyder godt nok alt for dyrt. Der findes ikke noget være end når bilen går i stykker.
#151 Sjældent har jeg hørt noget mere sandt. Desværre.
Er lige kommet hjem fra den værste eksamen i historien. 40% af opgaven var om ting som enten ikke var berørt vores litteratur eller maks. har fået en fodnote. Så jeg er glad hvis der kommer et 6 tal min vej. Ingen af de tidligere eksamensopgaver har overhovedet berørt Nash ligevægt. Men selvfølgelig skal vi være de første :(
Nu skal resten af dagen gå med at drikke pils og så ind og se England kampen på stor skærm på Ryans. Alle i Odense er velkomne hvis de kan tåle nogle højtrystende og stive oeconer!
#153 McPeter 19 år siden
#149+152 - synes ikke lige chancen var der til at finde mit kamera frem og knipse loes, selvom det uden tvivl ville have vaeret nogle gode billeder. Specielt det sidste stykke mod hver vores arbejde hvor vi gik i morgensolen og jeg LOVER jer at der var boelgegang i den ioevrigt ganske udemaerkede barm... ;-)
Det var i hvert fald lidt svaert at koncentrere sig om hendes gebrokne engelsk... ;-) Fik dog ikke hendes nummer... :-(
#154 davenport 19 år siden
Der er satme lang tid til 17.45 hvor bussen køre mig hjem til landsbyen...
Men jeg er så lidt oppe at køre over, at vores repræsentant i koordinationsudvalget vil tale med vores socialdirektør, og anbefale mig til et mere spændende job... Lidt vildt, at det oplæg jeg lavede den anden dag, har gjort så stort indtryk.. Jeg mener..Det er bare power point..
Men det kunne være fedt at få oprettet en stilling, hvor jeg lavede oplæg og kurser til de ansatte. Nu er jeg spændt på hvad der sker..
#155 dyg 19 år siden
#156 filmz-Bruce 19 år siden
#157 cyberzed 19 år siden
#158 dyg 19 år siden
#159 McPeter 19 år siden
#160 weebs 19 år siden