Endeligt fik jeg fat i en supporter, der kunne finde ud af noget. Det er helt klart en krydsfejl et sted, der er opstået da min nabo fik en opkobling. Han ville igen sende en CC-teknikker ned på centralen for at tjekke, men han var ret sikker på at problemet var TDC's.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#84 - Jo, men jeg snakkede med en TDC-teknikker om det, og han sagde, at det intet havde med min personlige linie at gøre. Der hvor det påvirker noget, er når jeg kobler op på via hans "linie", så vi begge to kobler op på samme kobber-linie.. det er ikke helt sundt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lige blevet færdig med 55 breve - pyyha - og andre ting, så nu skal jeg ud og se til min mor. Bagefter står den på Louis Malle film og en god flaske rødvin resten aften :)
#87 Æv, du var meget sjovere da du var eksamensstresset ;)
Sidder og daser den lidt, er næsten lige kommet hjem fra træning. Aaahh, hvor er det godt at det endelig er blevet dejligt vejr. Giver virkelig motivation til at komme ud og motionere på de røde baner. Desværre giver det ikke motivation til den bacheloropgave jeg burde sidde og knokle med.
#81 cyberzed 19 år siden
#82 filmz-lbw 19 år siden
God tur!
#83 dyg 19 år siden
#84 filmz-herskegut 19 år siden
Var det ikke også det du snakkede om for noget tid siden ?
At når din nabo ikke var på, kørte nettet som det skulle..
Smart de "allerede" finder ud af at det nu.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#85 dyg 19 år siden
#86 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#87 lagoni 19 år siden
Wee.
#88 bobber 19 år siden
Sidder og daser den lidt, er næsten lige kommet hjem fra træning. Aaahh, hvor er det godt at det endelig er blevet dejligt vejr. Giver virkelig motivation til at komme ud og motionere på de røde baner. Desværre giver det ikke motivation til den bacheloropgave jeg burde sidde og knokle med.
#89 Bates 19 år siden
#90 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"