Gravatar

#91 elwood 19 år siden

Læser det nye Anders And, hvor fortsættelsen til Don Rosa's historie er i.

Han har satme humor ham Don Rosa, Joachim Von And er tilbage tilb hans guldgraver dage, i et flashback, hvor han mindes tiden han havde sammen med Gyldne Gulda da hun arbejde ved hans mine.

I historien er Wyatt Earp, Sherif Bat Masterson og Dommer Roy Bean taget ud for at redde Gulda fra Von And, som de tror har kidnappet hende.

Det som jeg sidder og får konstant grineflip over er Roy Bean, som har et galgereb med sig rundt og hvergang nogen forstyrre ham forsøger han at hænge dem

Eksemple: Billy The Kid, kommer til at sparke mudder på Roy's tøj, hvorefter Roy siger: "I Langtry i exas bliver man hængt for at sprøjte mudder på en dommer knægt!" Billy the kid kigger bare uforståligt på ham... og så på næste billede er Roy ved at hænge ham, dette gør han konstant i historien, det er fandme sjov detalje.

Det er kun på grund af Don Rosa jeg stadig læser Anders And faktisk, hans sans for detalje er en beundring.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#92 dyg 19 år siden

Øv. Har lige smidt min Spirited Away på, første gang jeg ser den, og så er synkroniseringen på de originale 5.1-spor i vasken :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#93 cyberzed 19 år siden

Argh hvorfor kan min sidste bog fra amazon.co.uk ikke bare gå igennem

The Alaskan Malamute - Yesterday and Today
Dispatch estimate: 6 April 2006 - 20 Jul 2006
Delivery estimate: 10 April 2006 - 31 Jul 2006
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#94 dolphinfriendly 19 år siden

Jeppa - færdig med mediehistorie...skrev 10 sider på en nat, så er lidt kvæstet nu. Så er det bare ud på KUA og afleverer lortet...puuuhhhhhheeeew

Gravatar

#95 filmz-sparrowed 19 år siden

Er liiiiiiige hjemvendt fra en koncert, med Jeff Healey til Nyborg Open Air.

Godt nok, var der en del øvrige bands, men de var skisme kedelige.

Alive og Light Surface var begge skuffende...
men Light Surface klarede sig alligevel bedst af de to.
Forsangeren i Alive ville for meget (performance-mæssigt)som resulterede i, at han haltede i sin sang.

Light surface fik beholdt energien, en anelse mere optimalt, modsat Alive.

Blue Steel...altså allerede, da der skulle laves lydtest, begav forsangeren sig hen mod mikrofonen, og forsøgte at "synge"...jeg tænkte, "åh nej...hvis han skal synge igennem længere tid, smutter jeg nok min vej"...men jeg blev, og det en rædselsfuld oplevelse.
Ellers en skam, for de øvrige musikere i bandet,
kunne da tydeligvis deres spil. Burde finde sig en anden sanger istedet.

Det var iøvrigt næsten et pinligt, og få antal af mennesker, der var troppet op...tror der har været nogle hunrede mennesker, og der kunne sælges billetter til 3500.
Først da Rock Nalle/Healey spillede, kom der en del flere.

Den gamle Rock Nalle, var der stadig energi i, og han var heller ikke bleg for, at besvare en række useriøse spørgsmål, der kom fra publikum. Ikke lige min kop te...
men sammenlignet med Blue Steel....sååå hellere Rock Nalle!!

Endeligt kom mesteren selv på: Jeff Healey.

Helt klart en af de bedste koncerter...
Vi fik godt 2timer ud af ham, og de trak publikum godt med...stemningen var sat.
Han stod op under få numre, men ellers sad han (i fuld bevægelse) på en stol...tæt på scenekanten.

Respekt for Healey, der selv kan sidde og joke med sit "handicap".
En række covernumre fra AcDc og andre, samt egne numre,
blev spillet og sunget på skift af medlemmer.

En ting er sikkert...
skal ned og fremkalde billeder imorgen....weee!!

Ellers sidder jeg med en øh,,,"brændt" tunge efter at ha' spist et kebab-slice med chili.

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#96 dyg 19 år siden

Installerer Windows Vista på min laptop, endeligt fik jeg hentet Beta 2 ned, det tog tid med min yderst ustabile forbindelse, først da jeg fandt en torrent med den begyndte det at gå fremad.

Bliver sjovt at lege lidt med.
Gravatar

#97 filmz-Kadann 19 år siden

#82 -

Det har de, jo. Men, jeg bor jo hos El Vez og vi skal jo ud og kigge på omgivelserne, så der bliver ikke meget tid til computeren. ;)

Og takker.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#98 Guts 19 år siden

Sidder og skriver eksamens opgave i Videnskabsteori....! GAAAAAAB!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#99 dyg 19 år siden

Sidder og ser Fussball, mens jeg smågriner af Scherlund's navn på messenger: "Hoved + loft = Av!". Den knægt er god til at slå sig :]
Gravatar

#100 elwood 19 år siden

Kom hjem fra bio nu efter og ha set MI3, kæft den er fed!

Med hensyn til The RabbitFoot, det er da lidt det samme som med Kufferten i Pulp Fiction ikke ?

(sikkert ikke den film der startede den ide, men jeg kan ikke lige komme i tanker om en anden film som også har brugt det), synes det var ret sjovt fundet på.

Men anyway Mr. Alias forstår sku at skrue action scener sammen, han sku ha haft lavet 2'eren også 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: