#91-92 - tak :) Det var den eksamen jeg havde håbet at bestå, da jeg ikke har særlig stor tiltro til jeg klarer de resterende 3 særlig godt. Men der værre ting end reeksamen.
Nå, tilbage til læsningen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder lige og ser en Russisk vampyr film kaldet Nochnoy Dozor Hvorfor tager Blockbuster sådanne fim ind i deres butik, fuck den er skidt, jeg har det sjovere med at se vagabonder der onanere
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Nu i taler om BNC... Jeg husker de helt gamle CBN-parties (3 og 4 tror jeg), hvor der var 100+ på et coaxialt netværk, for hunde det kørte godt! Ca. lige så godt som mit net lige nu :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Første gang jeg skulle til party efter alle var skiftet over til RJ45/Ethernet-thingy, havde jeg stadig mit trofaste netkort, kun med BNC-stik i - løsningen blev noget lignende deling af en netforbindelse, som skrevet tidligere, jeg sad linket sammen med en kammerat via hans netkort og hans andet netkort forbandt os så til resten af netværket.. grimt, men det fungerede. :)
Jeg kan huske mit første LAn alle andre havde 100 Mbit netkort, jeg havde kun et 10 Mbit så jeg hentede ikke så hurtig som de gjorde suk, der følte man sig udenfor 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 lagoni 19 år siden
Nå, tilbage til læsningen.
#112 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#113 Scherlund 19 år siden
I stedet har jeg lige fejlet i mit første forsøg på at lave medister. Så maden i aften kommer nok til at stå på pizza eller måske bare lidt rugbrød.
#114 HelmerJ 19 år siden
Hvorfor tager Blockbuster sådanne fim ind i deres butik, fuck den er skidt, jeg har det sjovere med at se vagabonder der onanere
#115 dyg 19 år siden
#116 davenport 19 år siden
#117 filmz-Kadann 19 år siden
Det lyder som helvede på jord. :)
Første gang jeg skulle til party efter alle var skiftet over til RJ45/Ethernet-thingy, havde jeg stadig mit trofaste netkort, kun med BNC-stik i - løsningen blev noget lignende deling af en netforbindelse, som skrevet tidligere, jeg sad linket sammen med en kammerat via hans netkort og hans andet netkort forbandt os så til resten af netværket.. grimt, men det fungerede. :)
#118 cyberzed 19 år siden
#119 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#120 stefsims 19 år siden
Uha, den med stormtrooperen ville se godt ud på filmværelset.
Davenport - Var det ikke sådan en her vi snakkede om på et tidspunkt ???