Sidder og har lige fået læst anmeldelsen af Constantine...jeg kunne nok ikke være mere uenig i karakteren den har fået. Synes ikke der var meget at komme efter i den film.
#118 Fatter det ikke. Men det lykkedes. Mine evner som kok er nok ikke eksisterende.
Er lige stået op og er ved at gøre klar til dagens opgaver. 2 timers øvelser og intet andet. En god dag. Burde måske få ryddet lidt op, samt gjort lidt rent. Men den tid den sorg :)
De massive samarbejdsproblemer kulminerede i dag, og den øverste ledelse tog over i mit team. Sådan kan jeg lide det - klare linjer og ingen grædende kvinder. Det har jeg fået mere end nok af. Nu skal jeg virkelig slappe af, for jeg har fået nok af mennesker denne uge. Jeg trænger til at sidde i mørke med hørebøffer på, en god flaske vin og meget højt Pearl Jam i mine øren. Mht. orden, så er jeg en INFJ-personlighed (læs mere her: http://www.personalitypage.com/INFJ.html )
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder bare og glæder mig nu.. 13 minutter til jeg har fri, og fridag i morgen.. jeg er sindsygt træt efter at have haft natarbejde natten til tirsdag.. plus arbejde og firmafest i københavn igår, morgenen startede med at skulle ned til syn med bilen (bestod!! wihueee!!) Og nu tæller jeg næsten sekunderne.. skal bare hjem og få nogle timer på øjet, og i aften er der party ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg har lige siddet og genset Judge Dredd, hvilket var lidt underligt.
Først og fremmest, er den danske dvd-udgivelse ret mystisk. Lyden er underligt mixet, så talen svinger op og ned, mens musikken er helt vildt høj i visse scener, så man er ved at falde ned af stolen. Desuden har udgivelsen flytbare undertekster, som er 2-3 sæt danske undertekster som er placeret forskellige steder på skærmen og man selv skal vælge, afhængigt af om man ser filmen på en 4:3 skærm eller i widescreen.. ret underligt.
Selve filmen var også lidt underlig, fordi overall er det en flot film med nogle ok skuespillere, dog burde Rob Schneider spændes på en raket og sendes mod solen i en fart.. mand, han er belastende og unødvendig.. historien er også helt hen i vejret, ret ærgeligt, fordi den kunne faktisk have været ok, hvis man havde nosserne til at vise den ægte Dredd og havde hyret en ordenlig forfatter.
#121 davenport 19 år siden
#122 cyberzed 19 år siden
#123 DarkLight 19 år siden
Han siger bare at når du trækker i dit gule regnsæt, så begynder folk at tage solbriller på.
#124 Scherlund 19 år siden
Er lige stået op og er ved at gøre klar til dagens opgaver. 2 timers øvelser og intet andet. En god dag. Burde måske få ryddet lidt op, samt gjort lidt rent. Men den tid den sorg :)
#125 davenport 19 år siden
Sådan kan jeg lide det - klare linjer og ingen grædende kvinder. Det har jeg fået mere end nok af.
Nu skal jeg virkelig slappe af, for jeg har fået nok af mennesker denne uge. Jeg trænger til at sidde i mørke med hørebøffer på, en god flaske vin og meget højt Pearl Jam i mine øren.
Mht. orden, så er jeg en INFJ-personlighed (læs mere her: http://www.personalitypage.com/INFJ.html )
#126 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#127 filmz-Kadann 19 år siden
Først og fremmest, er den danske dvd-udgivelse ret mystisk. Lyden er underligt mixet, så talen svinger op og ned, mens musikken er helt vildt høj i visse scener, så man er ved at falde ned af stolen. Desuden har udgivelsen flytbare undertekster, som er 2-3 sæt danske undertekster som er placeret forskellige steder på skærmen og man selv skal vælge, afhængigt af om man ser filmen på en 4:3 skærm eller i widescreen.. ret underligt.
Selve filmen var også lidt underlig, fordi overall er det en flot film med nogle ok skuespillere, dog burde Rob Schneider spændes på en raket og sendes mod solen i en fart.. mand, han er belastende og unødvendig.. historien er også helt hen i vejret, ret ærgeligt, fordi den kunne faktisk have været ok, hvis man havde nosserne til at vise den ægte Dredd og havde hyret en ordenlig forfatter.
#128 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#129 filmz-herskegut 19 år siden
Ellers skal jeg til at ind i byen, og se the davinci code her om lidt.
alt i alt, en udemærket helligdag ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#130 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Måske skulle man gå på gaden og hente noget mad ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***