Joe Hallenbeck: Sure, sure, it just happened. Could happen to anybody. It was an accident, right? You tripped, fell on the floor and accidently stuck your dick into my wife. "Oops, I'm sorry, Mrs. H, I guess this just isn't my week".
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Må indrømme at jeg vist stjal det lidt fra Scrubs, mener Dr. Cox siger noget lignende i første eller anden sæson, bare om en anden. Men stadig, "uagtsom voldtægt"...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg læser stadig fonetik, men tager mig snart en lille Firefly-pause. Er ellers meget stolt af mig selv, har læst forholdsvis intensivt i dag.
Sidder også og griner lidt for mig selv, har lige opdaget at efter min søsters kæbeoperation om et par uger, kan/må hun ikke snakke i 2-4 uger. Det må kunne undyttes til min fordel.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Nu ved jeg ikke lige hvor mange der høre desiderede soundtracks fra spil af men...
Sidder lige Pt. og høre main theme til MGS3 fra soundtracket og, er det bare mig eller er der et snert af Alias over det theme når man kommer et stykke hen i det ?
Anyway main themet spillet på guitar holder for hårdt, lyder satme godt.
overvejer snart en lille pause, måske Munich skal i dvd apperaturet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige modtaget en mail fra filmz om at jeg har vundet i CSI konkurrencen...så nu skal jeg åbenbart snart se CSI Miami - Sæson 1 :) Er CSI i grunden noget ved/værd?
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
#191 filmz-lbw 19 år siden
#192 lagoni 19 år siden
#193 filmz-incubus 19 år siden
Rart at se, at der er andre fra ens skole, der har interesse i film. :)
Sidder i øvrigt og laver de sidste rettelser på et projekt, som skal afleveres på torsdag.
#194 davenport 19 år siden
Så jeg fandt lige en infostander der kan gå på nettet, og abstinenserne er ovre ;D
#195 lagoni 19 år siden
Sidder også og griner lidt for mig selv, har lige opdaget at efter min søsters kæbeoperation om et par uger, kan/må hun ikke snakke i 2-4 uger. Det må kunne undyttes til min fordel.
#196 filmz-herskegut 19 år siden
Hahaha :D Du påstår måske at mindre søskende har en tendens til at forstyrre ;)
Selv sidder jeg og har gang i Dan Browns - Angels & Demons, er dog kun kommet 50 sider, men er allerede fanget af den :) spændende læsning.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#197 elwood 19 år siden
Sidder lige Pt. og høre main theme til MGS3 fra soundtracket og, er det bare mig eller er der et snert af Alias over det theme når man kommer et stykke hen i det ?
Anyway main themet spillet på guitar holder for hårdt, lyder satme godt.
overvejer snart en lille pause, måske Munich skal i dvd apperaturet 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#198 weebs 19 år siden
Er CSI i grunden noget ved/værd?
#199 elwood 19 år siden
min række følge er: CSI, CSI:New York
CSI: Miami, jeg synes ikke den er særlig god i forhold til de andre to.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#200 weebs 19 år siden