Gravatar

#201 filmz-lbw 19 år siden

#199 elwood, din lyseslukker! :p
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#202 elwood 19 år siden

#201 hehe beklager sku jeg ha skrevet...

Wow du er satme heldig, CSI MIami er bare den bedste udgave af CSI, Grissom, er slet ikke lige så god som Horatio, som i øvrigt blivr spillet af den fænomenale David Caruso, som virkelig lever sig ind i rollen.

CSI: Miami er den bedste af dem alle!

det ville jo være en lodret løgn 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#203 dolphinfriendly 19 år siden

Yes sir - så afleveres to af mine skriftligeeksamener, en mediesociologi på 30 sider og en fakta- og fiktionsanalyse på 9 sider; jeg tager afsted til KUA om 10 minuter! De to mest omfattende skriftlige eksamener, så føler næsten jeg har sommerferie nu - til trods for min sidste mundtlige er d. 30/6...weee mest lettende følelse i verden!!

Gravatar

#204 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 202 Could not agree more ;) selvom den klart er blevet bedre.

Ligger syg igen - ÆV !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#205 filmz-incubus 19 år siden

Er det en eller anden dårlig vane du har, siden du skriver "igen"? :) God bedring i øvrigt!

Har faktisk anskaffet mig både EP'en fra Doom III og Incubus's numre fra Halo 2 Soundtracket. Hovedtemaet fra Doom III er suverænt fedt - masser af fed heavy metal!!! Den anden sang "Crude Sunlight" er lidt dystert og lyder som noget man lytter til når man er skæv eller høj.
Incubus kavalkaden "The Odyssey" er super fedt, der indeholder en enkelt sang og tre instrumentale numre, hvor de virkelig udforsker det soniske spektrum. Virkelig guf for ørene! :D

Sidder ellers og tager mig sammen til at gå i seng. Skal op og printe projekt ud i morgen tidlig, så man kan aflevere den og fluks rende ud og drikke sig i hegnet!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#206 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 204 Jeg har en betændelse i venstre side (skulder), der har plaget mig meget længe at den er ved at drive mig til vanvid :-/ men tak for din omsorg ;)

Gravatar

#207 filmz-incubus 19 år siden

Det lyder da virkelig træls. Er der ikke nogen behandlingsmetode?
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#208 McPeter 19 år siden

#206 - en af mine kolleger er lige blevet opereret for det samme tror jeg. Hun havde i hvert fald ogsaa noget betaendelse/bloedning i skulderen. Hun var til tjek paa et privathospital og fik en tid til operation 1 eller 2 dage efter. Det gik paent staerkt. Mener det var arbejdsforsikringen der daekkede. Maaske var det noget du kunne undersoege?
Det var vidst en ret let operation - de skar bare et lille hul og fjernede det der var problemet og saa lukkede de hende sammen igen. Det tog vidt hoejst 30-40 min...

Det er da et forsoeg vaerd... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#209 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 207 og 208 Det tror jeg vil undersøge for det offentlige vil IKKE betale den type behandling, men ærligt talt, så er jeg kommet til et punkt at jeg næsten vil betale hvad som helst for at få det bedre, efter nu snart at have døjet med problemet i 1 1/2 år.

Måske skulle jeg gå forbi Privathospitalet Hamlet, der ligger 5 minutter fra hvor jeg bor, og høre om det er noget de måske kunne kigge på :) ... Doingggg hvorfor har jeg ikke selv tænkt på det :-/

Tak for tippet :)

Gravatar

#210 elwood 19 år siden

nedbrud over hele amtet, så min tlf. den gløder!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: