#150 - Det er på onsdag tidspunktet er ukendt, jeg har lige skrevet til min kontakt i TAAGEKAMMERET (festudvalg på Daimi) for at høre om man kan komme med. Skal nok lige give besked, når jeg får svar.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#154 Det lyder alt for godt!! jeg skal nok sørme for at være på pletten derinde :) Rart at høre fra en tidligere besøgende derinde, at det ikke umiddelbart svært at komme derind
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Altså det er sådan jeg har fået det fortalt, self. hvis der møder 20-30 op udover dem der går på uni er det nok svære, men det er der ikke noget som tyder på, jeg har aldrig været der før, men det sku vidst være ret hyggeligt og roligt.
Jeg blev bare overrendt med sms da hun fandt ud af han kom, fordi hun ved hvor stor fan/tilbeder jeg er af ham.
Jeg håber da på at kunne få hans autograf ved samme lejlighed, måske billede hvor han står ved siden af, det kunne være så stort 8-) men nu må vi jo bare vente og se, hvo'en stemningen er den aften, jeg glæder mig i hvertfald. Jeg skal da lige ha spurgt ham om planet X vender tilbage, synes nemlig ikke jeg kan se det på siden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har faktisk tit tænkt på om Jacob er på Filmz? Det er hans interesseområde, og hvem ved om han er en af os (\indsæt spooky orgelmusik) Men jeg kunne forestille mig, at han nok skal have en pæn dagsløn, og Filmz er jo ikke en betalingsside. Det må være en admin-sag!
Nå, vi har grillet i aften. Der var gang i hele huset. Vi er 8 lejligheder, der tit slår os sammen til noget grillmad og bajer på fællesterassen. Det er sku hyggeligt! Børn der leger, og voksne der arbejder på en leverskade.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
jeg sidder og skriver lidt på msn med mine andre venner, og så har jeg lige bestilt Den Her nu sku det være og den bliver nok ikke meget billigere 500 kr. ca.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Undrer/ærger mig over, at man ikke kan læse en anmeldelse af M.I.3 her til morgen? Glæder mig og håber på en god gang gammeldags drengerøvsaction i aften, når jeg skal se den.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#151 dyg 19 år siden
#152 filmz-herskegut 19 år siden
Vil da helt klart med
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#153 elwood 19 år siden
Og jeg har sørgeret for forbindelser til at komme med, hele to 8-)
Det bliver stort for mig at se ham i virkeligheden hehe.
nu skal i ikke ødelægge mine chance for at komme ind hehe, men det er klokken 18:30
Men hvis der flere der kommer ind, så er jeg ham med Big Fish t-shirten og de sorte briller 8-), det regner jeg med skal være min dresscode.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#154 elwood 19 år siden
Så jeg tror ikke det bliver noget problem, det håber jeg da hvertfald ikke.
#155 filmz-herskegut 19 år siden
Det lyder alt for godt!! jeg skal nok sørme for at være på pletten derinde :)
Rart at høre fra en tidligere besøgende derinde, at det ikke umiddelbart svært at komme derind
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#156 elwood 19 år siden
Jeg blev bare overrendt med sms da hun fandt ud af han kom, fordi hun ved hvor stor fan/tilbeder jeg er af ham.
Jeg håber da på at kunne få hans autograf ved samme lejlighed, måske billede hvor han står ved siden af, det kunne være så stort 8-) men nu må vi jo bare vente og se, hvo'en stemningen er den aften, jeg glæder mig i hvertfald. Jeg skal da lige ha spurgt ham om planet X vender tilbage, synes nemlig ikke jeg kan se det på siden.
#157 davenport 19 år siden
Men jeg kunne forestille mig, at han nok skal have en pæn dagsløn, og Filmz er jo ikke en betalingsside. Det må være en admin-sag!
Nå, vi har grillet i aften. Der var gang i hele huset. Vi er 8 lejligheder, der tit slår os sammen til noget grillmad og bajer på fællesterassen. Det er sku hyggeligt!
Børn der leger, og voksne der arbejder på en leverskade.
#158 elwood 19 år siden
J/K
jeg sidder og skriver lidt på msn med mine andre venner, og så har jeg lige bestilt Den Her nu sku det være og den bliver nok ikke meget billigere 500 kr. ca.
#159 davenport 19 år siden
#160 wiseguy 19 år siden
Glæder mig og håber på en god gang gammeldags drengerøvsaction i aften, når jeg skal se den.