Sidder og griner over det nyeste Kevin Smith udspil. En ganske sjov beretning om hans møde med stripklubber.
Specielt denne bemærkning sendte mig ned af stolen: "...the Italian dudes whose hair was slicked back with so much oil that, fuck Iraq - Bush should’ve went to war on these dudes’ heads."
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Er ved at pakke mm til weekendens store familie-tam-tam-weekend i Tyskland. Skal sidde bagpå min fars motorcykel, så til den lejlighed har han lånt det strammeste sorte læder outfit. Så der er dømt Biker Chick for alle pengene ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Har lige hørt fra Zoptik, at Stegelmann kommer og holder foredrag på Århus Uni næste uge, er lige nu ved at finde ud af om man kan komme med til det, uden at gå på uni.
Og i samme øjeblik slog det mig: Hvor ville det være fedt, at have en "kult-sektion" her på filmz, hvor en som Stegelmann var gæste-forfatter på nogle artikler, der så kunne komme en gang hver anden måned eller noget lignende, omhandlende de mere mærkelige film, som vi jo også er mange, der holder af.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#141 filmz-Bruce 19 år siden
#142 dyg 19 år siden
Hvor ligger den grillbar?! Jeg tog lige 11eren hjem i går aftes, og alt jeg fik øje på var et pizzaria.
#143 filmz-Wacker 19 år siden
Så der PIZZASNEGLE TIL MOI - og ingen til jer
jeg har så lavet pizzasnegle de sidste 2 timer og skal videre til fremad amager - Brabrand her om lidt.
http://www.samarit.dk
#144 filmz-herskegut 19 år siden
Den grillbar ligger lige over for mig, lidt mere præcist så er det ved siden af stoppestedet på Holme byvej, you can't miss it
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#145 dyg 19 år siden
#146 filmz-herskegut 19 år siden
#147 DarkLight 19 år siden
Specielt denne bemærkning sendte mig ned af stolen:
"...the Italian dudes whose hair was slicked back with so much oil that, fuck Iraq - Bush should’ve went to war on these dudes’ heads."
#148 tiny 19 år siden
#149 dyg 19 år siden
Og i samme øjeblik slog det mig:
Hvor ville det være fedt, at have en "kult-sektion" her på filmz, hvor en som Stegelmann var gæste-forfatter på nogle artikler, der så kunne komme en gang hver anden måned eller noget lignende, omhandlende de mere mærkelige film, som vi jo også er mange, der holder af.
#150 filmz-herskegut 19 år siden
Hvornår er det fordrag ? Jeg vil da med!!
Men da ellers en rigtig go idé med Stegelmann, mon ikke man skulle kunne få ham med på den idé .