Jeg har lige siddet og leget lidt med at lave en ny Windows XP CD, så jeg kan gøre det uden at være ved maskinen og samtidig er fri for at sætte diskdrev til, når jeg skal sætte RAID0 op på maskinen i morgen aften.
Derud over er jeg her fra morgenen blevet "advaret" om at jeg måske har lidt travlt med at finde et hus da jeg måske står i linien til at få en hund i efteråret.
Har en rimelig effektiv dag på arbejdet, samtidig med at jeg sidder og små reflekterer over at jeg får ret travlt resten af året hvis jeg bliver så heldig at jeg kan få en hund sidst på året.
Sidder i hotline, mens jeg søger på nettet efter hvad en PA preamp er, og hvo'en den ser ud, noget i forbindelse med musik.
Jeg vil til at spille lidt amplified på mine harper, så det sidder jeg og søger info, om hva man skal bruge til det. og ordet PA bliver nævnt over det hele næsten.
Ellers er det sku meget stille, håber der lægger nogle dvd'er til mig når jeg kommer hjem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 filmz-Kadann 19 år siden
#62 filmz-Cyberdog 19 år siden
Lækkert legetøj - jeg er helt vild!!!
huhuuu!!!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#63 filmz-sparrowed 19 år siden
#64 davenport 19 år siden
Nu har i bare at komme med en masse indlæg hele dagen, så jeg ikke keder mig. ;)
Need I say: Der er løn i morgen!!!
#65 cyberzed 19 år siden
Derud over er jeg her fra morgenen blevet "advaret" om at jeg måske har lidt travlt med at finde et hus da jeg måske står i linien til at få en hund i efteråret.
#66 läkerol 19 år siden
#67 davenport 19 år siden
#68 läkerol 19 år siden
#69 cyberzed 19 år siden
#70 elwood 19 år siden
Jeg vil til at spille lidt amplified på mine harper, så det sidder jeg og søger info, om hva man skal bruge til det. og ordet PA bliver nævnt over det hele næsten.
Ellers er det sku meget stille, håber der lægger nogle dvd'er til mig når jeg kommer hjem.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"