Sidder på det der er tilbage på kontoret, vi er igang med at flytte det hele til Skanderborg, i fatter ikke hvor mange kabler der kan ligge sådan et sted... Men ellers er jeg godt busted, er venter bare på at få fri :) så skal jeg ud og bruge nogle penge ;)
Nu har jeg også fået kontakt til en engelsk gut, som vil sælge mig hans X-files collectors edition til kun 100£ :) hvilket er med fragt ;) Fuck et godt tilbud!!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Har lige læst en artikel i det nye Alt om Data om format-krigen Blu-ray vs. HD-dvd. Damn jeg glæder mig uanset hvem der vinder! Mine penge er foreløbig mest på Blu-ray, men det er nu mest fordi jeg regner med at anskaffe mig en PS3.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Forsøger at finde Battlestar 1 i en billig udgave. Har udlånt den til nogle venner også Pink Panther læder versions boksen, men ingen har returneret dem, ej heller efter mail til gud og hvermand og jeg har ikke lige styr på dem :o( Så må nok indkøbe dem igen :o(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#71 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sidder og knokler med en masser breve og sager, der skal laves så jeg kan holde fri i morgen og på mandag :)
Glæder mig over jeg skal hente lidt filmz på posthuset efter arbejde, så det bliver spændende hvilke nogen af dem det er.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#72 dyg 19 år siden
Glæder mig bare til i morgen, hvor jeg langt om længe får købt et dslr kamera.
#73 filmz-herskegut 19 år siden
Men ellers er jeg godt busted, er venter bare på at få fri :) så skal jeg ud og bruge nogle penge ;)
Nu har jeg også fået kontakt til en engelsk gut, som vil sælge mig hans X-files collectors edition til kun 100£ :) hvilket er med fragt ;) Fuck et godt tilbud!!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#74 wiseguy 19 år siden
#75 cyberzed 19 år siden
#76 DarkLight 19 år siden
#77 cyberzed 19 år siden
#78 filmz-Bruce 19 år siden
#79 Bates 19 år siden
#80 cyberzed 19 år siden