er lige kommet hjem fra arbejde... burde egentlig være lidt kreativ, skal læse John Milton's Det Fortabte Paraids - ikke i skole sammenhæng, bare min egen ide. føler det er et værk man bør have læst - og ville egentlig gerne igang med at skrive noget.. men ja nu sidder jeg altså på Filmz... igen igen...
diskuterede iøvrigt King Kong med en ven over sms i dag.. vi så den igår.. jeg synes den er fantastisk.. min ven synes der var for meget kærlighed.... KIng Kong pointe ville dø uden den kærlighed jo... FAT DET... ARGHHH... sorry... frustrationer....
Sidder lige så stille og er ved at gøre mig selv til et nervevrag. Skal til eksamen i morgen kl. 9 og jeg har hele tiden været ganske kold overfor den her. Men er ved at blive mere og mere sikker på at jeg nok skal dumpe.
Har lige lavet nogle "plugins" til Firefox, så jeg kan søge dvd'er fra øverste højre hjørne. Jeg har indtil videre lavet plugins til: Cd-WOW Play Axel DVDoo
#151 Martindan 20 år siden
diskuterede iøvrigt King Kong med en ven over sms i dag.. vi så den igår.. jeg synes den er fantastisk.. min ven synes der var for meget kærlighed.... KIng Kong pointe ville dø uden den kærlighed jo... FAT DET... ARGHHH... sorry... frustrationer....
#152 filmz-sparrowed 20 år siden
Så der er alligevel råd til dvd'er i næste måned :-)
#153 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Har i dag prøvet at indhente 5 dages sygdom, pew det var hårdt nu vil jeg tage hjem og se en god film eller 2 !
# 152 Bare ordet tandlæge får mig til at gyse.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#154 filmz-Bruce 20 år siden
#155 Scherlund 20 år siden
#156 stefsims 20 år siden
Jeg har indtil videre lavet plugins til:
Cd-WOW
Play
Axel
DVDoo
#157 lagoni 20 år siden
edit: jeg skal vist bare lære at kigge efter før jeg brokker mig, det virker :)
#158 stefsims 20 år siden
Hvis der ønskes andre sider så giv endelig besked.
#159 DarkLight 20 år siden
#160 stefsims 20 år siden
Man skal vist bruge pegeredskabet for at ændre søgemaskine.