#161 Desværre nej. Nu har jeg prøvet i næsten 1,5 time at få skrabet noget sammen der kunne ligne en løsning. Men det er sk... svært at få det til at minde om noget brugbart. Åbenbart henviser cdon's søgemaskine til fire forskellige ting: top, midt, bund og så det nederste link.
#160, Du kan bruge Ctrl + K for at hoppe derop, og derefter Ctrl + Pil op/ned. Den nemmeste måde at lave det på er nu i selve adressebaren. Der kan man lave et keyword som man derefter søger efter. Det er cirka 1000 gange nemmere og hurtigere end din/den anden løsning.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Sidder i sort humør. Er lige kommet på arbejde, efter at: 1) Jane gad ikke køre mig i dag 2) Bussen var 20-25 min. forsinket 3) Min bus nr. 2 kom slet ikke 4) Jeg måtte gå, gennem 15 cm sne i almindelige sko¨ 5) Jeg kommer næsten ½ time for sent 6) Der er ingen der har lavet kaffe 7) Jeg trænger til en smøg, men er jo holdt op 8) Skal arbejde til sent og derefter møde til kl. 19-19.30
Man skulle satme tro det var mandag!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#161 lagoni 20 år siden
#162 stefsims 20 år siden
#163 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#164 El vez 20 år siden
Jeg har en request: En til dvdbargain.net's søgefelt.
#165 filmz-Bruce 20 år siden
#166 DarkLight 20 år siden
Du kan bruge Ctrl + K for at hoppe derop, og derefter Ctrl + Pil op/ned.
Den nemmeste måde at lave det på er nu i selve adressebaren. Der kan man lave et keyword som man derefter søger efter. Det er cirka 1000 gange nemmere og hurtigere end din/den anden løsning.
#167 davenport 20 år siden
Er lige kommet på arbejde, efter at:
1) Jane gad ikke køre mig i dag
2) Bussen var 20-25 min. forsinket
3) Min bus nr. 2 kom slet ikke
4) Jeg måtte gå, gennem 15 cm sne i almindelige sko¨
5) Jeg kommer næsten ½ time for sent
6) Der er ingen der har lavet kaffe
7) Jeg trænger til en smøg, men er jo holdt op
8) Skal arbejde til sent og derefter møde til kl. 19-19.30
Man skulle satme tro det var mandag!!!
#168 cyberzed 20 år siden
#169 davenport 20 år siden
#170 filmz-Kadann 20 år siden
Det ser jo ud til at man har noget at glæde sig til. :)