Det har jeg set brugt et par gange og der skulle ikke være noget i vejen for at gøre. Jeg burde faktisk også få købt et par nye blæsere og iøvrigt få renset computeren for støv en eller anden dag.
Støjniveauet er faldet en del. De havde ingen papst blæsere, så jeg tog NorthQ's, og de kan helt klart godt anbefales. Lækre keramik-lejer, og så er de temp-styrede.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Min PSU er stille nok som det er og jeg har p.t. ingen blæsere i kabinettet, men der er begyndt at komme en del diske i det, så jeg regner med at smide en 120mm Papst i på et tidspunkt.
Jeg overvejede også den zalman-chipsetkøler, men da jeg egentligt er godt tilfreds med den nye køler jeg fik fra Asus, så har jeg ikke gjort mere ved det.
Kunne godt være man skulle investere i dem til diskene, lyder ret godt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#221 chronaden 19 år siden
#222 filmz-Kadann 19 år siden
Det har jeg set brugt et par gange og der skulle ikke være noget i vejen for at gøre. Jeg burde faktisk også få købt et par nye blæsere og iøvrigt få renset computeren for støv en eller anden dag.
#223 dyg 19 år siden
#224 filmz-Kadann 19 år siden
Hvor meget måtte du bøde for dem og hvilken størrelse er det?
#225 Martindan 19 år siden
#226 dyg 19 år siden
#227 filmz-Kadann 19 år siden
#228 dyg 19 år siden
- GPU: VF700-CU, Cobber VGA Cooler
- CPU: NorthQ-3312 Giant UFO (uden det blå lys)
- Kabinet: 3x80mm NorthQ 3701 Silent Tornado
- PSU: 1x120mm NorthQ 3702 Silent Tornado
- Chipset: Ikke noget specielt, har fået en gratis ny fra Asus, der er ret stille.
#229 filmz-Kadann 19 år siden
Den minder en del om min, bortset fra at jeg kører ren Zalman, både på CPU, GPU, chipset og harddiskkøler. :)
På mit bundkort var der en aktiv køler, typisk 40mm-satan der larmede som bare ind i helvede, så denne kom på i stedet: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=7...
Og harddiskene sidder i disse:
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=7...
Min PSU er stille nok som det er og jeg har p.t. ingen blæsere i kabinettet, men der er begyndt at komme en del diske i det, så jeg regner med at smide en 120mm Papst i på et tidspunkt.
#230 dyg 19 år siden
Kunne godt være man skulle investere i dem til diskene, lyder ret godt.